Ogłoszenie numer: 176689, z dnia 2011-12-01
Teleperformance Polska
TELEPERFORMANCE Polska lider na rynku contact center, wchodzący w skład Teleperformance Group, największej sieci telefonicznych centrów obsługi klienta na świecie, obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa klienta
- prowadzenie korespondencji mailowej i za pośrednictwem faksu
- bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów
- realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe
Wymagania
- komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność minimum 40 godzin tygodniowo
- dobra organizacja pracy
- gotowość do podjęcia pracy od 28.11.11
Oferujemy
- elastyczne godziny pracy, w systemie dwuzmianowym, możliwość pracy w weekendy
- interesujące szkolenia
- możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy
- wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.