Ogłoszenie numer: 233719, z dnia 2012-08-23
Teleperformance Polska
TELEPERFORMANCE Polska lider na rynku contact center, wchodzący w skład Teleperformance Group, największej sieci telefonicznych centrów obsługi klienta na świecie, poszukuje osoby na stanowisko:
Doradca ds. Obsługi Klienta VIP
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa infolinii dedykowanej klientom VIP
- prowadzenie korespondencji mailowej
- bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów
- udzielanie informacji na temat oferowanej usługi
- realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe
Wymagania
- umiejętność jasnego formułowania myśli oraz prowadzenia korespondencji pisemnej
- otwartość na nowe wyzwania
- wysoka kultura osobista
- mile widziane zainteresowanie zagadnieniami z dziedziny eletroniki użytkowej oraz doświadczenie w obsłudze Klienta
- dyspozycyjność minimum 40 godzin tygodniowo
- dobra organizacja pracy
- gotowość do podjęcia pracy od 30.08
Oferujemy
- pracę przy realizacji projektu dla prestiżowego Klienta z branży elektronicznej, dostarczającego zaawansowanych technologii zarówno dla przedsiębiorstw jak i użytkowników indywidualnych
- elastyczne godziny pracy, w systemie zmianowym ( 7:00 - 22:00) , praca również w weekendy
- interesujące szkolenia
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy
- wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.