Ogłoszenie numer: 465904, z dnia 2014-06-27
TELEPERFORMANCE Polska, spółka należąca do Teleperformance Group, lidera na rynku contact center, buduje zespół projektowy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży damskiej i męskiej na świecie.
Jeżeli jesteś osobą ZORGANIZOWANĄ, kreatywną, KOMUNIKATYWNĄ, interesujesz się najnowszymi trendami w MODZIE, lubisz ciekawe wyzwania, SZUKASZ NOWOCZESNEGO I STAŁEGO PRACODAWCY, jeszcze dziś WYŚLIJ SWOJE CV !
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa połączeń przychodzących (infolinia wsparcia klientów sklepu internetowego) w języku polskim;
- obsługa korespondencji e-mail oraz chat w języku polskim;
- udzielanie właściwych informacji dotyczących świadczonych usług;
- bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
- realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe.
Mile widziane
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Wymagania
- doskonała organizacja pracy;
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin;
- otwartość na nowe wyzwania;
- entuzjastyczne i pozytywne podejście do życia;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (niezbędna do udział w szkoleniach wewnętrznych);
- zainteresowanie aktualnymi trendami w modzie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- pracę na projekcie dla prestiżowego Klienta;
- umowę o pracę oraz pakiet benefitów;
- atrakcyjne godziny pracy (system zmianowy) PN-PT 08:30-16:30 / 13:30 – 21:30, SB 10:00-18:00 / 13:30-21:30;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.