Ogłoszenie numer: 236686, z dnia 2012-09-24
Teleperformance Polska
TELEPERFORMANCE POLSKA, lider na rynku contact center, wchodzący w skład Teleperformance Group, największej sieci telefonicznych centrów obsługi klienta na świecie, prowadzi rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku Norweskim.
Jeśli jesteś osobą, ZORGANIZOWANĄ, kreatywną, KOMUNIKATYWNĄ, lubisz ciekawe wyzwania, znasz język NORWESKI na poziomie NATIVE SPEAKER lub BIEGLE, SZUKASZ NOWOCZESNEGO I STAŁEGO PRACODAWCY, jeszcze dziś WYŚLIJ SWOJE CV !
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa klienta biznesowego (połączenia wychodzące)
- udzielanie informacji na temat oferowanej usługi
- aktualizacja bazy danych
- bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów
- realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe
Wymagania
- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NORWESKIEGO!
- łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji interpersonalnych
- dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
- stałe godziny pracy pn - pt ( 8-16 )
- umowa zlecenie
- bardzo atrakcyjną stawkę godzinową!
- profesjonalne szkolenia
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy
- wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.