Ogłoszenie numer: 475712, z dnia 2014-07-21
Teleperformance Polska
Jesteśmy światowym liderem na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydata na stanowisko:
Kierownik Projektu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
Nadzorowanie pracy zespołu projektowego (biura obsługi klienta, back office).
-
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów jakościowych oraz finansowych.
-
Zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu zgodnie ze standardami Teleperformance Polska.
-
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami zlecającymi kampanie.
-
Tworzenie raportów, analiz oraz zestawień.
-
Realizacja założonego budżetu.
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży call center / BPO poparte sukcesami – warunek konieczny.
-
Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (niezbędna do kontaktu z Klientem).
-
Umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych.
-
Wysokie zdolności interpersonalne oraz odporność na stres.
-
Silna motywacja na osiągnięcie sukcesu.
-
Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Oferujemy
-
Możliwość wdrażania własnych pomysłów.
-
Dynamiczne oraz samodzielne stanowisko pracy.
-
Atrakcyjny pakiet benefitów.