Ogłoszenie numer: 470080, z dnia 2014-07-11
Lider na rynku contact center, wchodzący w skład największej sieci telefonicznych centrów Obsługi Klienta na świecie, poszukuje kandydatów na stanowisko, Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Jeżeli jesteś osobą ZORGANIZOWANĄ, kreatywną, KOMUNIKATYWNĄ, lubisz ciekawe wyzwania, chcesz rozwijać swoją wiedzę i umiejętność z zakresu obsługi klienta, SZUKASZ NOWOCZESNEGO PRACODAWCY, jeszcze dziś WYŚLIJ SWOJE CV !
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siedlce
Opis stanowiska
Telefoniczne oferowanie usług z sektora ubezpieczeń!
Wymagania
Szukamy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, którzy:
- potrafią szybko nawiązywać kontakt z rozmówcą,
- posiadają wysoką kulturę osobistą i potrafią wykorzystać umiejętności negocjacyjne,
- lubią prowadzić rozmowy telefoniczne i posiadają miły głos oraz nienaganną dykcję,
- posiadają minimum średnie wykształcenie,
- są dyspozycyjne w godzinach 08.00-21.00 od poniedziałku do piątku (dodatkowo możliwość pracy w sobotę w godzinach 10.00 – 14.00),
- bardzo dobrze radzą sobie z obsługą komputera.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- stałe wynagrodzenie + atrakcyjny system prowizyjny,
- pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole,
- szkolenie z technik sprzedaży prowadzone przez specjalistów,
- zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem działającej na polskim rynku nieprzerwanie od 1997 roku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.