ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków Przygotowanie, weryfikacja i aktualizacje formularzy zleceń, nadzór nad poprawnością danych; Rozwiązywanie problemów z jakością danych; Opracowywanie niezbędnych raportów rynkowych i analiz; Wsparcie zespołów zarządzania danymi i utrzymania danych; Kontakt z...
Zakres obowiązków Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących przyłączeń oraz remontów maszyn i urządzeń u Klientów; Nadzór ekip podwykonawców wykonujących prace serwisowe, montażowe i naprawcze; Wyjazdy i spotkania z Klientami, ustalanie planu prac; Praca w warunkach niebezpiecznych/w...
Zakres obowiązków Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji; Zarządzanie sekretariatem; Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie, kontakt z kontrahentami i zawieranie umów; Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i siedzibą główną w Wielkiej Brytanii; Ustalanie, wdrażanie i kontrola...
Zakres obowiązków Aktywna sprzedaż produktów firmy, w tym kompleksowych projektów inżynieryjnych; Kontakt z dotychczasowymi klientami, utrzymywanie pozytywnych relacji; Spotkania z klientami – praca w delegacjach; Analiza rynku i konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie...
Zakres obowiązków Aktywna sprzedaż produktów firmy, w tym kompleksowych projektów inżynieryjnych; Kontakt z dotychczasowymi klientami, utrzymywanie pozytywnych relacji; Spotkania z klientami – praca w delegacjach; Analiza rynku i konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie...
Zakres obowiązków Kontrola procesów rozliczeń pracowniczych; Weryfikacja i nadzór nas programem kart kredytowych korporacyjnych (przydział kredytów) Generowanie nowych kont kart kredytowych dla pracowników; Współpraca z innymi działami, odpowiadanie na zapytania, wsparcie od strony...
Zakres obowiązków Przygotowanie, weryfikacja i aktualizacje formularzy zleceń, nadzór nad poprawnością danych; Rozwiązywanie problemów z jakością danych; Opracowywanie niezbędnych raportów rynkowych i analiz; Wsparcie zespołów zarządzania danymi i utrzymania danych; Kontakt z...
Zakres obowiązków Realizacja zadań w ramach procesu płatności za zakupy (P2P) Wspieranie procesów finansowo – księgowych, w szczególności odpowiedzialność za procesy zobowiązań; Przetwarzanie przychodzących faktur; Rejestrowanie faktur zakupowych w systemie księgowym; Terminowe...
Zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych Klientów (w tym zimne połączenia) i zwiększanie liczby dealerów zgodnie z celem firmy i strategiami; Zarządzanie istniejącą bazą kontaktów na wszystkich poziomach; Ciągła analiza możliwościom up-sell oferty produktowej, mający na celu...
Zakres obowiązków Zarządzanie projektami budowlanymi polegającymi głównie na adaptacji istniejących lokali do potrzeb gastronomi, wykończeniowymi i remontowymi nowych lokali gastronomicznych, remonty i rozbudowy lokali starszych (rocznie planowana ilość otwarć nowych lokali 12 – 17)...
Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie: wsparciem w bieżących pracach działu kadr i płac; archiwizacją i porządkowaniem dokumentów; zakładaniem i prowadzeniem akt osobowych; wprowadzaniem danych do systemów kadrowo-płacowych; przygotowywaniem zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS;
Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie: Analizą procesów biznesowych klienta w tym: Przeprowadzaniem wywiadów analitycznych i warsztatów, Weryfikacją możliwości realizacji wymagań klienta, Tworzeniem dokumentacji opisującej procesy biznesowe klienta....
Zakres obowiązków wsparcie Samodzielnej Księgowej w zakresie pełnej obsługi Klientów, tworzeniu raportów i zestawień; wprowadzanie i archiwizacja dokumentów księgowych; obsługa systemów księgowych (Raks SQL, Enova) prace administracyjne w zakresie zadań księgowych;
Zakres obowiązków •Nadzorowanie wszystkich aspektów zarządzania księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi spółki; Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki; Dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych; Przygotowywanie płatności związanych z...
Zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem krajowym i zagranicznym; Księgowanie, dekretowanie dokumentów, przygotowywanie płatności związanych z działalnością spółek; Kontrola sald, należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych,...