Dynamicznie rozwijające się SSC poszukuje obecnie Kandydatów na prestiżowe stanowisko – Specjalisty ds. obsługi Klienta i baz danych. Osoba ta będzie odpowiedzialna za nadzór, koordynację i zarządzanie danymi, obsługę i wsparcie Klientów oraz kontrolę i zapewnienie prawidłowej realizacji procesów od przychodzących zamówień po końcowe dostawy.
Specjalista ds. obsługi klienta i baz danych
Zakres obowiązków
- Przygotowanie, weryfikacja i aktualizacje formularzy zleceń, nadzór nad poprawnością danych
- Rozwiązywanie problemów z jakością danych
- Opracowywanie niezbędnych raportów rynkowych i analiz
- Wsparcie zespołów zarządzania danymi i utrzymania danych
- Kontakt z Klientami, nadzór nad odpowiadaniem na zapytania i rozwiązywaniem problemów
- Kontrola terminowości i poprawności obsługi Klientów w kontekście przetwarzania danych/zleceń
- Terminowe rozpatrywanie wszystkich przychodzących żądań danych
- Zapewnienie, najwyższej jakości i ciągła poprawa poziomu usług we współpracy z innymi działami
- Raportowanie (raporty dzienne, tygodniowe i miesięczne)
- Zarządzanie rozwiązywaniem problemów dla odpowiednich organizacji sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe, wiedza z zakresu metod i technik zarządzania danymi
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w ramach SSC
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Znajomość oprogramowania SAP będzie dodatkowym atutem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji w zespole i z Klientami
- Dociekliwość, dbałość o szczegóły
- Dynamika działania, umiejętność pracy pod presją
- Umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego reagowania, aktywna postawa
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, z rozpoznawalną na światowym rynku marką
- Szerokie możliwości rozwoju w ramach struktur