Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 18 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu.
Samodzielna/y Księgowa/y to stanowisko pełne wyzwań. Obecnie dla naszego Klienta, wiodącego dystrybutora elementów wyposażenia magazynów poszukujemy osoby, która samodzielnie poprowadzi księgowość firmy z perspektywą rozwoju i zarządzania zespołem w przyszłości.
To ambitne stanowisko charakteryzuje przede wszystkim otwarta atmosfera pracy i elastyczność.
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Michałowice k/Warszawy
Zakres obowiązków
- •Nadzorowanie wszystkich aspektów zarządzania księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi spółki
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki
- Dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych
- Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy
- Kontrola sald należności i zobowiązań
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację
- Sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS i NBP oraz deklaracji INTRASTAT
- Współpraca z audytorami, z Działem Audytu Wewnętrznego, Działami Finansowymi i Kontrolingu w
- zagranicznych oddziałach firmy
- Prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność
- Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z
- zatrudnieniem
- Zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie
- Przygotowywanie kart ewidencji czasu pracy
- Nadzór oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w zakresie spraw kadrowych
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, US, GUS, PIP, ZUS itp.
- Praca w systemie SAP
- Koordynacja obiegu dokumentów w firmie
- Bieżące zadania administracyjne
Poszukiwane kompetencje
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i finansowe)
- Doświadczenie na samodzielnym stanowisku, związanym z odpowiedzialnością za prowadzenie
- pełnej księgowości spółki
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego/kontakt z Centralą
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, umiejętność stosowania ich w praktyce
- Bardzo dobra znajomość MsOffice
- Mile widziana będzie znajomość programu SAP
- Dużym atutem będzie doświadczenie w pracy w spółce handlowo - usługowej i raportowaniu do struktur międzynarodowych
Oferujemy
- Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielne, odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko, możliwości poszerzania swoich kompetencji
- Realne perspektywy rozwoju (rozbudowa i zarządzanie zespołem księgowym)
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczny, zadaniowy tryb pracy