ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie dokumentów; kontrola sald należności i zobowiązań; sporządzanie sprawozdań finansowych; sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS i NBP; przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne; współpraca z instytucjami...
Branża sprzętu POS to dynamicznie rozwijający się rynek pełen wyzwań. Obecnie poszukujemy Specjalisty ze znajomością produktu, gotowego na intensywne rozwijanie sieci sprzedaży, pełnego optymizmu i energii. Atutem oferty jest duża decyzyjność i samodzielność na stanowisku pracy oraz...
Zakres obowiązków obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon) odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami; wsparcie Klienta na każdym etapie procesu; budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny...
Zakres obowiązków Nadzorowanie wszystkich aspektów zarządzania księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi spółki; Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki; Dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych; Przygotowywanie płatności związanych z...
Zakres obowiązków Obsługa powierzonego sprzętu budowlanego (palownice do 600 mm) Dbanie oraz kontrola stanu technicznego maszyn; Wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika;
Zakres obowiązków 1. Analiza procesów biznesowych klienta w tym: Przeprowadzanie wywiadów analitycznych i warsztatów, Weryfikacja możliwości realizacji wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji opisującej procesy biznesowego klienta. 2. Przygotowanie rozwiązań w oparciu o oferowane systemy:...
Zakres obowiązków obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon) odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami; wsparcie Klienta na każdym etapie procesu; budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny...
Zakres obowiązków sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych; wsparcie przy tworzeniu raportów i zestawień; prace administracyjne w zakresie zadań księgowych;
Zakres obowiązków obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon) odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami; wsparcie Klienta na każdym etapie procesu; budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny...
Zakres obowiązków sprzedaż produktów i usług firmy B2B; pozyskiwanie informacji z rynku; poszukiwanie inspiracji do dalszego rozwoju organizacji; możliwość prowadzenia samodzielnych projektów; administracja dokumentacji sprzedażowej i finansowej; prowadzenie kalendarza spotkań (umawianie...
Zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy; Kontrola sald należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację; Sporządzanie...
Zakres obowiązków Obsługa powierzonego sprzętu budowlanego (palownice do 600 mm) Dbanie oraz kontrola stanu technicznego maszyn; Wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika;
Zakres obowiązków Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących przyłączeń oraz remontów maszyn i urządzeń u Klientów; Nadzór ekip podwykonawców wykonujących prace serwisowe, montażowe i naprawcze; Wyjazdy i spotkania z Klientami, ustalanie planu prac; Praca w warunkach niebezpiecznych/w...
Zakres obowiązków 1. Analiza procesów biznesowych klienta w tym: Przeprowadzanie wywiadów analitycznych i warsztatów, Weryfikacja możliwości realizacji wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji opisującej procesy biznesowego klienta. 2. Przygotowanie rozwiązań w oparciu o oferowane systemy:...
Zakres obowiązków księgowanie dokumentów, przygotowywanie płatności; przygotowywanie zestawień do GUS i NBP; sporządzanie deklaracji CIT i VAT; udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; kontakt z Urzędem Skarbowym i innymi...