ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, przeprowadzanie kontroli kont, sporządzanie deklaracji PIT, CIT, prowadzenie rejestru podatku VAT, prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie bilansu zysków i strat, sporządzanie deklaracji i informacji do...
Zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy; Kontrola sald należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację; Sporządzanie...
Zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy; Kontrola sald należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację; Sporządzanie...
Zakres obowiązków Zarządzanie projektami budowlanymi polegającymi głównie na adaptacji istniejących lokali do potrzeb gastronomii, wykończeniowymi i remontowymi nowych lokali gastronomicznych, remonty i rozbudowy lokali starszych (rocznie planowana ilość otwarć nowych lokali 12 – 17)...
Zakres obowiązków Zarządzanie projektami budowlanymi polegającymi głównie na adaptacji istniejących lokali do potrzeb gastronomii, wykończeniowymi i remontowymi nowych lokali gastronomicznych, remonty i rozbudowy lokali starszych (rocznie planowana ilość otwarć nowych lokali 12 – 17)...
Zakres obowiązków Analizowanie rynku i poszukiwanie potencjalnych Klientów; Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne oraz mailowe; Doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań; Przygotowywanie i dostosowywanie ofert; Prowadzenie negocjacji handlowych; Obsługa...
Zakres obowiązków Analizowanie rynku; Poszukiwanie i pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych Klientów; Kontakt z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych; Negocjowanie warunków sprzedaży; Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne;
Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy; Kontrola sald należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację; Sporządzanie...
Zakres obowiązków Tworzenie, realizacja i rozwijanie strategii HR oraz polityki personalnej w firmie; Wspieranie realizacji strategicznych celów biznesowych; Odpowiedzialność za obszar kadr i płac; Opracowywanie i realizacja budżetu na działania związane z zasobami ludzkimi; Wdrażanie i...
Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów na terenie Polski (region północno - zachodni; praca w systemie home office), podtrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami firmy, przygotowywanie prezentacji produktowych i ofert handlowych, raportowanie do Zarządu w Szwecji,...
Zakres obowiązków wsparcie w bieżącym doradztwie podatkowym; analiza i weryfikacja dokumentów pod względem wymogów prawa podatkowego; researche podatkowe; udział w przygotowywaniu projektów pism/ opinii podatkowych;
Zakres obowiązków Analiza procesów biznesowych klienta w tym: Przeprowadzanie wywiadów analitycznych i warsztatów; Weryfikacja możliwości realizacji wymagań klienta; Tworzenie dokumentacji opisującej procesy biznesowego klienta; Przygotowanie rozwiązań w oparciu o oferowane systemy:...
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; przygotowywanie zestawień do GUS; dekretowanie dokumentów oraz księgowanie wyciągów bankowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; pomoc w przygotowywaniu sprawozdania finansowego; kontakt z Urzędem Skarbowym; raportowanie;...
Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów na terenie Polski (region północno - wschodni; praca w systemie home office), podtrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami firmy, przygotowywanie prezentacji produktowych i ofert handlowych, raportowanie do Zarządu w Szwecji,...
Zakres obowiązków Analiza procesów biznesowych klienta w tym: Przeprowadzanie wywiadów analitycznych i warsztatów; Weryfikacja możliwości realizacji wymagań klienta; Tworzenie dokumentacji opisującej procesy biznesowego klienta; Przygotowanie rozwiązań w oparciu o oferowane systemy:...