ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Jeśli posiadasz uprawnienia elektryczne i doświadczenie w zakresie instalacji i serwisu - poszukujemy osób na ciekawe stanowisko Elektryka w dziale serwisu dla niemieckiej firmy. Zakres obowiązków Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących przyłączeń oraz remontów maszyn i urządzeń u...
Dla naszego Klienta – funduszu inwestycyjnego, który w swoim portfolio posiada wyjątkowo ciekawe nieruchomości na terenie całego kraju, poszukujemy Kandydatów na wyjątkowe, samodzielne stanowisko. Fit-Out Project Manager będzie odpowiadał za nieruchomości będące już w portfolio firmy,...
Zakres obowiązków Aktywne zarządzanie nieruchomością zgodnie ze strategią Właściciela, Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi, Określenie i realizacja planu biznesowego związanego z poszczególnymi projektami, Optymalizacja przepływu środków pieniężnych...
Poszukujemy Kandydatów do pracy w Oslo, przy dwóch projektach. Zakładają one prace brukarskie (kostka brukowa, kamień, płyty kamienne) przy obiektach użyteczności publicznej. Czas trwania kontraktu to około 2 lat. Konieczne jest doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach oraz...
Dla jednego z liderów na rynku okien dachowych, rozwijającej się firmy międzynarodowej, poszukujemy osób otwartych i komunikatywnych na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Oferta gwarantuje ciekawą pracę, pełną wyzwań zawodowych z szerokimi możliwościami rozwoju. Zakres...
Zakres obowiązków księgowanie dokumentów; przygotowywanie sprawozdań do GUS; księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
Dla naszego Klienta – funduszu inwestycyjnego, który w swoim portfolio posiada wyjątkowo ciekawe nieruchomości na terenie całego kraju, poszukujemy Kandydatów posiadających wiedzę techniczną na stanowisko Property Manager. Osoba na tym stanowisku będzie samodzielnie odpowiadać za...
Dla naszego Klienta – funduszu inwestycyjnego, który w swoim portfolio posiada wyjątkowo ciekawe nieruchomości na terenie całego kraju, poszukujemy Kandydatów na wyjątkowe, samodzielne stanowisko. Fit-Out Project Manager będzie odpowiadał za nieruchomości będące już w portfolio firmy,...
Zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości firmy, nadzorowanie wszystkich aspektów zarządzania księgowością oraz sprawami finansowymi firmy; Odpowiedzialność za codzienne operacje finansowe i księgowe; Organizacja pracy zespołu księgowego; Zapewnienie dokładnych i terminowych...
Zakres obowiązków księgowanie dokumentów; przygotowywanie sprawozdań do GUS; księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
Zakres obowiązków wsparcie Samodzielnej Księgowej w zakresie pełnej obsługi Klientów, tworzeniu raportów i zestawień; wprowadzanie i archiwizacja dokumentów księgowych; obsługa systemów księgowych (Raks SQL, Enova) prace administracyjne w zakresie zadań księgowych;
Zakres obowiązków Analiza rynku z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, współtworzenie bazy kontaktów; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Negocjowanie ofert handlowych; Stałe weryfikowanie i dostosowywanie oferty firmy do oczekiwań klientów; Obsługa posprzedażowa i utrzymywanie kontaktu z...
Zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem krajowym i zagranicznym; Księgowanie, dekretowanie dokumentów, przygotowywanie płatności związanych z działalnością spółek; Kontrola sald, należności i zobowiązań; Sporządzanie sprawozdań finansowych,...
Zakres obowiązków Zarządzanie zespołem księgowym, nadzór nad poprawnością i terminowością prac; Odpowiedzialność za przydzielanie i weryfikowanie zadań; Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem krajowym i zagranicznym; Księgowanie, dekretowanie dokumentów,...
Zakres obowiązków Kontrola procesów rozliczeń pracowniczych; Weryfikacja i nadzór nas programem kart kredytowych korporacyjnych (przydział kredytów) Generowanie nowych kont kart kredytowych dla pracowników; Współpraca z innymi działami, odpowiadanie na zapytania, wsparcie od strony...