Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dla jednego z liderów na rynku okien dachowych, rozwijającej się firmy międzynarodowej, poszukujemy osób otwartych i komunikatywnych na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Oferta gwarantuje ciekawą pracę, pełną wyzwań zawodowych z szerokimi możliwościami rozwoju.
Zakres obowiązków
- Utrzymywanie stałego, aktywnego kontaktu z klientami firmy, partnerami i pracownikami, ze szczególnym uwzględnieniem satysfakcji klienta i utrzymania pozytywnych relacji
- Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie otwartych problemów
- Dokładne przetwarzanie zamówień klientów w systemie ERP
- Zarządzanie zamówieniami klientów
- Zapewnienie stałego wsparcia klientom
- Rozpatrywanie reklamacji
- Odpowiedzialność za umowy sprzedażowe
- Ciągłe i proaktywne informowanie klientów i współpracowników na temat postępów, problemów i pojawiających się
- Wspieranie ogólnie działalności sprzedażowej przez informowanie klientów o ofercie, proponowanie dodatkowych rozwiązań
Poszukiwane kompetencje
- Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego (komunikacja wewnętrzna w firmie w jęz. angielskim)
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta, budowania relacji biznesowych
- Umiejętności komunikacyjne, dokładność, orientacja na klienta
- Aktywna, otwarta osobowość - pozytywne nastawienie
- Silna dbałość o szczegóły, punktualność
- Umiejętności analityczne, mile widziane doświadczenie w raportowaniu do struktur międzynarodowych
- Silne umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy z różnymi typami ludzi, umiejętność utrzymania wysokiej jakości komunikacji (werbalnej i pisemnej) zarówno ze współpracownikami, jak i klientami
- Zdolność adaptacyjna i elastyczność
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie/premie uznaniowe
- Dynamicznie rozwijające się wielonarodowe środowisko pracy, stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju w ramach struktur
- Elastyczny czas pracy