Międzynarodowa firma konsultingowa rozwija swoje działy obsługi klienta sektorach Travel, Finance oraz Logistics. Dział, do którego dołączysz zależeć będzie od Twoich umiejętności, predyspozycji i doświadczenia. Obowiązki: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z istniejącymi klientami...
Our Client and perhaps your future employer is an international automotive company, with a new Shared Service Center based in Wrocław, city center. Your duties would involve: Leading a team of 15 specialists in Packaging Management department. Reporting in a direct line to Head of Logistics. Being...
Your responsibilities: Performing accounting procedures within the AP/AR department, Identifying and presenting solutions for process improvements, Preparing financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends, Contact with external and internal clients, Daily...
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów w języku duńskim lub niderlandzkim lun francuskim; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami; przygotowywanie i sprawdzanie faktur lub dokumentów dotyczących importu;
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Monitorowanie procesu produkcji tłumaczeń, Przydzielanie zadań członkom globalnych zespołów tłumaczeniowych, Zarządzanie przepływem dokumentów pomiędzy oddziałami i współpracownikami zewnętrznymi (pojawia się realizacja zamówień, fakturowanie), Administrowanie...
Zakres obowiązków: Kontrola terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności; Sporządzanie raportów; Rozwiązywanie oraz raportowanie wszelkich niezgodności w fakturach; Monitorowanie poprawności danych finansowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dokładne i terminowe prowadzenie ksiąg...
OPIS STANOWISKA: Odpowiadanie na zapytania klientów drogą mailową, telefoniczną lub przez chat, Budowanie relacji z klientem, obsługa platformy zamówień, wsparcie merytoryczne klienta, Analiza poprawności danych dotyczących umów, cen, danych klientów, zamówień i faktur, Praca w systemie...
Do you speak German and English? Do you have strong motivation to develop in Katowice or Wrocław in one of these areas: Accountancy; Customer service; Sales; HR/Administration; Are you open minded, ambitious and dynamic person? Send us your CV! We are currently looking for German speaking...
Opis stanowiska: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego; Rozwiązywanie bieżących problemów; Odpowiedzi na telefoniczne i mailowe zapytania klienta; Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą.
Opis stanowiska: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego; Rozwiązywanie bieżących problemów; Odpowiedzi na telefoniczne i mailowe zapytania klienta; Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą.
Offer: Location: GDAŃSK Possibility to take responsibility for managing procurement activities in a growing center of excellence on a global scale; An interesting career path in a successful well-organized international environment; A possibility of learning and development in various categories/...
Obowiązki: Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami biznesowymi firmy w celu przyspieszenia procesów operacyjnych. Obowiązki administracyjne takie jak interpretacja, przetwarzanie i wprowadzanie danych do systemu. Tworzenie raportów i zestawień. Możliwe przenoszenie procesów z...
OBOWIĄZKI: Zarządzanie procesami związanymi z kandami i płacami, Zarządzanie czasem pracy pracowników, Aktywności administracyjne (tworzenie kontraktów, listów intencyjnych), Obowiązki związane z benefitami pracowniczymi, Analiza danych i raportowanie (KPI, wynagrodzenia i budżety),...
OBOWIĄZKI: Analiza dokumentacji finansowej, Interpretacja danych, Wprowadzanie danych do systemu, Raportowanie historii finansowej Klienta, Kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny), Ścisła współpraca z oddziałami w innych krajach (kontakt telefoniczny i mailowy).
THE OFFER: Full -time position within business hours, Induction program provided to all new analitics, Attractive benefits package, International environment with great atmosphere, Career and development advice.