Zakres obowiązków: Zarządzanie działaniami pracowników zespołu General Ledger oraz dbanie o terminowe i dokładne wykonywanie obowiązków; Koordynacja procesu zamknięcia okresu rozliczeniowego; Motywowanie i wspieranie członków zespołu przy codziennych wyzwaniach; Organizacja szkoleń i...
Zakres obowiązków: Terminowe przetwarzanie ofert, oraz zamówień, jak również związanej z nią dokumentacji; Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP; Monitorowanie i aktualizowanie statusu dostaw zgodnie z otrzymanym potwierdzeniem; Zarządzanie skargami oraz reklamacjami;...
The role: Supporting lawyers in international projects; Managing the entire process - from receiving the request for quotation, evaluation, developing the strategy, creating content, analysis, ensuring quality and timeliness to deliver the final product; Preparation of statistical reports;...
Opis stanowiska: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego; Rozwiązywanie bieżących problemów; Odpowiedzi na telefoniczne i mailowe zapytania klienta; Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą.
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej administracji kadrowej; przygotowywanie bieżących raportów; udzielanie informacji i doradztwo świadczone dla kadry zarządzającej w bieżących kwestiach z zakresu prawa pracy;
Your responsibilities will include: preparation of documents; contact with internal and external clients; support for processes taking place in the department;
Your responsibilities will include: preparation of documents; contact with internal and external clients; support for processes taking place in the department;
Czym będziesz się zajmować: Realizować zadania operacyjne w jednym z obszarów związanych z obsługą Klienta zagranicznego; Koordynować pracę zespołu i blisko współpracować z Managerami; Planować pracę podległego zespołu liczącego od 8 do 15 osób; Zapewniać ciągłość operacji...
Main responsibilities Financial results analysis; Prepare financial statements; Participation in period closing activities; Preparation of forecasting (short and long term), estimation; Participation in budgeting; Process improvements and optimization if needed;
Zakres obowiązków: aktywne uczestnictwo w procesie migracji oraz pisaniu procedur kontrola terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności dla dostawców; monitorowanie poprawności danych finansowych w podległym obszarze; uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do...
OPIS STANOWISKA: codzienny kontakt z klientem biznesowym w języku włoskim, merytoryczne wsparcie Klienta Biznesowego, kontakt z innymi działami firmy, dbanie o etykę zawodową oraz o dobry wizerunek firmy, obsługa bazy danych.
Responsibilities: Support financial budgeting and forecasting processes, Create reports of company's financial performance, Prepare and publish timely monthly financial statements, Prepare business recommendations to the senior management regarding financial and organizational issues, Monthly...
Scope of duties may include: Accurately and timely perform all month end closing activities in line with both US GAAP and internal accounting guidelines; Ensure accurate and timely monthly, quarterly and year end close Prepare and post the accrual and corrective journal entries; Prepare monthly...
Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń i wiadomości e-maili od Klientów korporacyjnych w sposób grzeczny i profesjonalny; Pomoc Klientom w organizacji podróży biznesowych; Wypełnianie podstawowych zadań administracyjnych takich, jak aktualizowanie profili podróżniczych lub dostarczanie...
Responsibilities: Accurately and timely performing all activities, according to the guidelines received from Team Leader; Preparing and posting journal entries, preparing balance sheet reconciliations and documentation of the submitted financial data; Monitoring GL accounts; Supporting Month End...