Zakres obowiązków: Dokładne i terminowe wykonywanie wszystkich czynności zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Team Leadera; Przygotowywanie części miesięcznego uzgodnienia; Uzgadnianie sald kont bilansowych; Udział w projektach ciągłego doskonalenia; Wykonywanie czynności związanych z...
Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń i wiadomości e-maili od Klientów korporacyjnych/biznesowych; Pomoc Klientom w organizacji podróży biznesowych ( rezerwacja hotelu, środków transportu) Wypełnianie podstawowych zadań administracyjnych takich, jak aktualizowanie profili...
Responsibilities: Contacting debtors to collect payment for overdue invoices, deductions proven as invalid or other debts; Keeping accurate records and reporting on collection activity and accounts receivable status; Taking actions to encourage timely debt payments; Proactively identifying issues...
Job description: Solve problems related to payment until the final collection of debt, Allocate payments and monitor unallocated cash and discrepancies between paid and due amount, Contact customers, sales departments and collect outstanding debts, Queries resolution, Verify cash allocation and...
OPIS STANOWISKA: codzienny kontakt z klientem biznesowym w języku włoskim, merytoryczne wsparcie Klienta Biznesowego, kontakt z innymi działami firmy, dbanie o etykę zawodową oraz o dobry wizerunek firmy, obsługa bazy danych.
Duties: Handling travel requirements; Administrative tasks such as providing copies of invoices or updating traveler profiles; Answer calls and e-mails from corporate clients in a polite, efficient and professional manner; Maintain the outstanding level of customer service provided by the team;...
Scope of duties: Delivering an extraordinary customer experience; Order management; Acting as a point of contact for external & internal teams; Supporting customers from various countries across Europe Reporting to direct superior & supporting ad hoc queries if needed; Supporting in process...
Zakres obowiązków: Zarządzanie działaniami pracowników zespołu General Ledger oraz dbanie o terminowe i dokładne wykonywanie obowiązków; Koordynacja procesu zamknięcia okresu rozliczeniowego; Motywowanie i wspieranie członków zespołu przy codziennych wyzwaniach; Organizacja szkoleń i...
Zakres obowiązków obejmuje: Edycję dokumentów (prezentacje, pisma procesowe, umowy); Organizowanie podróży służbowych we współpracy z biurem zewnętrznym; Sprawną koordynację tłumaczeń we współpracy z biurem zewnętrznym; Nadzór nad poprawnym obiegiem korespondencji; Archiwizację...
Stanowisko Junior HR Operations Assistant doskonale wprowadzi Cię w świat HR. Początkowo do Twoich obowiązków należeć będą czynności administracyjne oraz współpraca z działami HR w innych krajach. Będziesz zajmować się: Przygotowaniem dokumentów dla pracowników oraz HR Managerów,...
Zakres zadań: Dbanie o terminowy i prawidłowy obieg dokumentacji ubezpieczeniowej; Wprowadzanie i generowanie danych z systemu; Prowadzenie korespondencji z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Weryfikacja i porównywanie danych z dokumentów z systemem.
Responsibilities: Receive and register clients orders; Answer customers’ inquiries; Coordination of system implementations; Responsibility for an open and smooth exchange of information with our customers; Establish and maintain customer relations;
Do Twoich obowiązków będzie należało: Zarządzanie działem call centre; Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń) Prezentacja wyników działu; Monitorowanie codziennej pracy konsultantów w celu utrzymywania jak najwyższej...
Responsibilities: Customer payment history and account balances analyzing; Monitoring customer performance; Contacting customers for payments; Cooperation with local teams in terms of credit limits approvals and customer issues; Periodic statements preparation; Rebates settling and matching;...
Responsibilities: Acting as point of contact for bank partners, other companies in the group; Managing credit risk, liquidity, interest rate etc. Analyzing cash-flow, exchange Creating reports and forecast, calculating capital costs; Operational costs and budget controlling; Supporting projects...