Opis stanowiska: Zarządzanie i wdrażanie nowych procesów Tworzenie i utrzymywanie danych podstawowych Utrzymywanie relacji z Klientem wewnętrznym; Tworzenie nowych materiałów/produktów oraz utrzymywanie istniejących kont; Analizowanie danych i identyfikowanie trendów Tworzenie raportów;...
You will be responsible for: Facilitate and follow-up timely payments to the logistics providers; Operational support for the cost database of the new Freight audit tool; Close cooperation with the invoice verification team and Logistic cost analysist; Support and improve the process of the monthly...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów; Księgowanie wyciągów bankowych; Uzgadnianie rachunków bankowych; Rezerwacja płatności przychodzących i wychodzących zgodnie z procedurami; Przetwarzanie płatności i rachunków na czas i zgodnie z procedurami; codzienne raportowanie...
Ogólny zakres obowiązków: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego; Odpowiedzi na e-mailowe i telefoniczne zapytania klienta; Praca z bazą danych; Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Obowiązki: Zarządzanie danymi produktu w systemach; Rozwiązywanie problemów i poprawa jakości danych w oparciu o comiesięczne wskaźniki; Tworzenie ekranów sprzedażowych i cen dla klientów; Tworzenie kont i danych kontrahentów; Tworzenie danych lokalnych; Kalkulacja cen wewnętrznych.
Responsibilities: Contribute to the company’s growth in the information technology market by generating business opportunities with prospective and existing clients; Work with various lead sources: inbound calls, tickets, contact form inquiries, promotional campaigns, events follow up, etc; Help...
Responsibilities Originate and maintain all records for staff in the UK; Prepare letters of intent and contract for new employees and supplements in a timely and accurate manner; Help in coordinating meetings with candidates in UK; Check job descriptions;
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia; coroczne premie uznaniowe dla najlepszych; płatne nadgodziny; pełny zwrot kosztów za dojazd, zakwaterowanie w przypadku pracy poza miejscem zamieszkania; dieta za każdy dzień pracy poza miejscem zamieszkania; stosowne szkolenia...
Zakres obowiązków: Zarządzanie projektem inwestycyjnym mającym na celu poprawę wydajności linii produkcyjnych i stanów magazynowych; Przygotowywanie i zarządzanie budżetem prowadzonego projektu, planowanie zasobów potrzebnych do realizacji; Nadzór nad harmonogramami projektu /zmiany od...
Zakres obowiązków: Zarządzanie obszarem BHP w zakładzie produkcyjnym; Tworzenie i wdrożenie strategii bezpieczeństwa pracy; Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów; Przeprowadzanie regularnych audytów stanu bezpieczeństwa oraz nadzór nad wdrożeniem i przestrzeganiem polityki...
Zakres obowiązków: Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami zewnętrznymi; Przygotowywanie raportów oraz terminowe wprowadzanie danych do systemu; Merytoryczne wsparcie Klienta biznesowego; Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą Rozwiązywanie bieżących problemów;