Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Project Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie projektem inwestycyjnym mającym na celu poprawę wydajności linii produkcyjnych i stanów magazynowych;
- Przygotowywanie i zarządzanie budżetem prowadzonego projektu, planowanie zasobów potrzebnych do realizacji;
- Nadzór nad harmonogramami projektu /zmiany od etapu planowania poprzez zatwierdzanie, do wdrożenia;
- Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z realizacją projektu oraz proponowanie rozwiązań w razie wystąpienia sytuacji awaryjnych;
- Efektywne zarządzanie zespołem projektowym oraz wdrażanie i upowszechnianie dobrych praktyk w zespole;
- Przygotowywanie analiz, raportów (w tym raportowanie zebrań) oraz prezentacji;
- Prezentowanie projektu przed zarządem firmy;
- Ścisła współpraca z innymi działami produkcyjnymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość metodologii zarządzania projektami PRINCE2 – mile widziane;
- Umiejętność koordynacji oraz monitorowania komunikacji i współpracy pomiędzy różnymi stronami zaangażowanymi w realizację projektu;
- Silna orientacja na wyniki i realizację wyznaczonych celów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
- Pakiet szkoleń i możliwość rozwoju;
- Bogaty pakiet socjalny.