relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych biura, kompletowanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów, koordynacja korespondencji...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: planowanie rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzanie zmian na stronę Wydziału we współpracy z opiekunami roku, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów; Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi standardami; Ewidencja umów i aneksów...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Administration Specialist with Dutch
Location: Łódź
Your will be responsible for:
preparation of documents
contact with internal and external clients
support for processes
Requirements:
very good knowledge of Dutch (min B2)
good knowledge of English (min B1)
MS Office knowledge
Bachelor’s degree in Finance / Business Management / Economics or related area will be a plus
Company offer:
stable employment conditions based on a contract of employment
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych biura, kompletowanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów, koordynacja korespondencji...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: planowanie rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzanie zmian na stronę Wydziału we współpracy z opiekunami roku, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów; Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi standardami; Ewidencja umów i aneksów...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...