Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Nowe Centrum Usług Wspólnych (SSC) w Krakowie!
To doskonała okazja dla tych, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie i rozpocząć swoją międzynarodową karierę w Business Travel.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
Junior Travel Agent with Languages
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń i wiadomości e-maili od Klientów korporacyjnych/biznesowych
- Pomoc Klientom w organizacji podróży biznesowych ( rezerwacja hotelu, środków transportu)
- Wypełnianie podstawowych zadań administracyjnych takich, jak aktualizowanie profili podróżniczych lub dostarczanie kopii faktur
- Utrzymywanie wyjątkowego poziomu obsługi Klienta
Twój profil:
- Doskonałe znajomości komunikacyjne w j. angielskim oraz francuskim/niemieckim/holenderskim
- Zorientowanie na Klienta oraz usługi
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Pewność siebie, zaangażowanie oraz chęć rozwoju
- Dobre nastawienie na rozwiązywanie problemu
- Umiejętność pracy w zespole