Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Team Leader / Manager Call Centre
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie działem call centre
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń)
- Prezentacja wyników działu
- Monitorowanie codziennej pracy konsultantów w celu utrzymywania jak najwyższej jakości usług
- Motywowanie, ustalanie celów i kierunków rozwoju w podległym obszarze
- Dbałość o wysokie zaangażowanie pracowników
- Wdrażanie zmian systemowych i procesowych
- Wdrażanie nowych produktów i udział w projektach ogólnofirmowych
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu strukturami call centre (powyżej 30 osób)
- Znajomość specyfiki pracy w call centre
- Wysoka świadomość biznesowa
- Umiejętność współpracy z Zarządem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
- Doświadczenie w branży finansowej lub telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
- Chęć przeprowadzki do Czech (Ostrawa)
Firma oferuje:
- Umowę o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- Kartę MultiSport
- Atrakcyjny system premiowania