Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
W Antal zajmujemy się rekrutacją do ponad 20 lat. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.
Aktualnie dla naszego międzynarodowego Klienta z sektora SSC/ BPO zlokalizowanego w Szczecinie, specjalizującego się w produkcji zawansowanych rozwiązań technologicznych, poszukujemy osoby na stanowisko:
GL Team Leader
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie działaniami pracowników zespołu General Ledger oraz dbanie o terminowe i dokładne wykonywanie obowiązków;
- Koordynacja procesu zamknięcia okresu rozliczeniowego;
- Motywowanie i wspieranie członków zespołu przy codziennych wyzwaniach;
- Organizacja szkoleń i treningów mających podnosić kompetencje pracowników;
- Dbanie o prawidłowe wskaźniki KPI zespołu;
- Bieżąca współpraca z innymi działami księgowymi firmy w celu osiągnięcia wysokiego standardu usług firmy;
- Uczestnictwo i koordynacja działań przy projektach międzynarodowych.
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę;
- Bogaty pakiet świadczenia socjalne (ubezpieczenie na życie, prywatna medyczna opieka medyczna, ZFŚS) oraz wiele innych dodatków oferowanych przez firmę;
- Wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o system premiowy;
- Szkolenia wewnętrzne podnoszące kompetencje pracowników (z zakresu kompetencji twardych i miękkich);
- Możliwość rozwoju umiejętności w zakresie zarządzania zespołem oraz wykorzystywanie ich w praktyce;
- Dla osób chcących relokować się do Szczecina przewidziany jest pakiet relokacyjny.
Oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w obszarze GL/ RTR (sektor SSC, BPO) w tym na stanowisku Team Leader/ Supervisor/ Coordinator;
- Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Finanse i Księgowość lub pokrewnym;
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz organizacji i koordynacji ich pracy;
- Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową;
- Bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania SAP lub Navision.