Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy konsultingowej z nowym oddziałem w Krakowie, poszukujemy Kandydatów chcących rozwijać się w dziedzinie analityki.
Zapraszamy do kontaktu osoby z zaawansowaną znajomością Microsoft Excel. Mile widziane doświadczenie analityczne w dziale HR, księgowości lub finansów.
Analityk z językiem hiszpańskim / niemieckim / francuskim
Miejsce pracy: Kraków
OBOWIĄZKI:
- Analiza dokumentacji finansowej,
- Interpretacja danych,
- Wprowadzanie danych do systemu,
- Raportowanie historii finansowej Klienta,
- Kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny),
- Ścisła współpraca z oddziałami w innych krajach (kontakt telefoniczny i mailowy).
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w analizie dokumentów i w wyciąganiu wniosków,
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz predyspozycje do pracy z liczbami,
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel,
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- Dobra znajomość języka hiszpańskiego, niemieckiego lub francuskiego (minimum B1),
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- Chęć pracy w międzynarodowym środowisku.
OFERTA:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o solidnej pozycji na rynku,
- Świetna lokalizacja w pobliżu dworca PKP w Krakowie,
- Praca projektowa,
- Codzienny kontakt z językiem angielskim oraz hiszpańskim,
- Praca w swobodnej atmosferze w godzinach biznesowych,
- Możliwość szybkiego rozwoju w nowo otwartym oddziale,
- Pakiet szkoleń wewnątrz organizacji.