Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy konsultingowej z oddziałami w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko International Client Relations Specialist.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie bezpośrednim wsparciem procesów zachodzących pomiędzy następującymi działami: Logistyka > Obsługa Klienta > Księgowość > HR
International Client Relations Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
- Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami biznesowymi firmy w celu przyspieszenia procesów operacyjnych.
- Obowiązki administracyjne takie jak interpretacja, przetwarzanie i wprowadzanie danych do systemu.
- Tworzenie raportów i zestawień.
- Możliwe przenoszenie procesów z zagranicy.
- Praca projektowa.
Wymagania:
- Co najmniej 6-miesięczne doświadczenie pracy w jednym z powyższych działów (mile widziane doświadczenie korporacyjne).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
- Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego, europejskiego na poziomie komunikatywnym (na przykład niemiecki, francuski, węgierski, szwedzki czy włoski).
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów.
- Dokładność w wykonywaniu obowiązków.
Oferta:
- Praca w godzinach biznesowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus bogaty pakiet benefitów.
- Dodatki językowe.
- Work-life balance.
- Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników.
- Szkolenia cykliczne podnoszące kwalifikacje.
- Nowoczesne, dobrze skomunikowane oddziały firmy.