Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego
Miejsce pracy: Kraków
Międzynarodowa firma konsultingowa rozwija swoje działy obsługi klienta sektorach Travel, Finance oraz Logistics. Dział, do którego dołączysz zależeć będzie od Twoich umiejętności, predyspozycji i doświadczenia.
Obowiązki:
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z istniejącymi klientami firmy,
- Udzielanie informacji o statusie zamówienia, usług i produktów,
- Ustalanie terminów spotkań wewnątrz organizacji,
- Współpraca z oddziałami firmy w innych krajach,
- Wsparcie językowe w tworzeniu treści ogłoszeń, raportów i dokumentów,
- Dbanie o najwyższą jakość pracy.
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość dodatkowego języka europejskiego (preferowany francuski lub niemiecki),
- Znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Zaangażowanie i dokładność w wykonywanych obowiązkach,
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w tłumaczeniach,
- Dostępność do pracy na pełen etat.
Co oferuje Ci firma?
- Praca w godzinach biznesowych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus bogaty pakiet benefitów,
- Dodatki językowe,
- Work-life balance,
- Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników,
- Szkolenia cykliczne podnoszące kwalifikacje,
- Nowoczesne biuro,
- Wiele możliwości rozwoju w stale rozwijającej się strukturze firmy.