Page Personnel, jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska od poziomu początkowego („entry level”) do poziomu starszych specjalistów. Firma jest częścią PageGroup – globalnego lidera w dziedzinie rekrutacji i doradztwie personalnym, obecnego w 34 krajach na 5 kontynentach. Marka Page Personnel na całym świecie jest synonimem profesjonalizmu oraz doskonałej znajomości rynku pracy. Naszym kandydatom oferujemy dostęp do ofert pracy od najbardziej pożądanych światowych pracodawców, profesjonalne doradztwo w karierze oraz wsparcie podczas poszukiwania nowego miejsca pracy.
Więcej informacji oraz intersujących ofert pracy można znaleźć na stronie: www.pagepersonnel.pl
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzem przełożonego; Organizacja podróży służbowych (hotele, bilety lotnicze, samochody, współpraca z hotelami i biurami podróży) Organizacja spotkań (zewnętrznych, wewnętrznych, obsługa gości) Koordynacja komunikacji wewnętrznej; Wykonywanie...
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzem przełożonego; Organizacja podróży służbowych (hotele, bilety lotnicze, samochody, współpraca z hotelami i biurami podróży) Przygotowanie raportów, zestawień; Koordynacja komunikacji wewnętrznej działu; Wykonywanie tłumaczeń ustnych i...
Opis stanowiska: Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według wysokich standardów w firmie, Monitoring i koordynacja harmonogramu dostaw i zamówień w wewnętrznym systemie informatycznym, Bieżące wsparcie działu sprzedaży oraz współpraca z planistami przy wykorzystaniu...
Opis stanowiska: Wykonywanie raportów i analiz finansowych, kosztowych, sprzedażowych na potrzeby różnych działów oraz w kontekście wymagań grupowych, Przygotowywanie rekomendacji i wniosków płynących z analiz dla kierownictwa spółki, Aktywny udział w tworzeniu budżetów na kolejne...
Opis stanowiska: Ensure timeliness and accuracy in HR - payroll module; Verification of payroll calculation provided by outsourcing company in accordance with applicable state regulations; Preparing payroll reports; Record keeping; Document circulation process improvement; Providing trainings for...
Opis stanowiska: Produce original from existing concepts; Create and develop Flash pages, movies and animations for campaigns and internet sites; Work closely with Online Manager and Online Project Manager; Create digital design from guidelines;
Opis stanowiska: Zbieranie i aktualizowanie danych i informacji potrzebnych do analizy, Implementacja rozwiązań ułatwiających procesy analityczne oraz udział w budowie narzędzi kontrolingowych, Terminowe przygotowywanie analiz i raportów produkcyjnych, finansowych oraz sprzedażowych,...
Opis stanowiska: Przygotowywanie cyklicznych analiz: finansowych, kosztowych, sprzedażowych i innych (tygodniowe, miesięczne etc.), Sporządzanie raportów kosztowych, należności, magazynowych i innych; Prowadzenie procesu budżetowania; Monitorowanie wykonania budżetu; Rachunkowość...
Opis stanowiska: Taking care of entering data to the automated system regarding received invoices and generating outgoing invoices, Booking bank statements and other movements in the general ledger (incl. EEC transactions, import of services), Checking and booking the monthly financial reports of...
Opis stanowiska: Organizacja spotkań Prezesa i Członków Zarządu; Organizacja podróży służbowych; Przygotowywanie prezentacji na potrzeby przełożonego i spotkań Zarządu; Zapewnienie efektywnej komunikacji pomiędzy Prezesem i Zarządem a pracownikami firmy poprzez właściwie...
Responsibilities: Order taking and registration in the system, Follow up of the realized sales transactions and its related logistics requirements (like document checking), Assistance and support to the sales manager including conducting sales contracts, Participation in building and keeping touch a...
Opis stanowiska: Provide a single point of contact to the client's financial controller for all finance related queries; Coordinate tasks held by Accounts Payable, Accounts Receivable and Buy Center; Prepare and post journal entries; Take full responsibility for the balance sheet accounts...
Opis stanowiska: Prepare Financial Statements, VAT and CIT declaration; Prepare Balance Sheets and Profit & Lost reports; Be main person responsible for balance sheet accounts reconciliation and inter company reporting; Coordinate monthly, quarterly, yearly ending procedures according to corporate...
Opis stanowiska: Professional and competent service in the operation and maintenance orders, monitoring of supply, Receiving and managing customer complaints, Taking care to maintain the highest standards of quality in customer service, Working with sales, warehouse and transport teams, Ensure...
Opis stanowiska: Ensure compliance with established internal, accounting and reporting controls, especially in International Interactions with Healthcare Professionals, Medical Institutions and Non-Profit Organizations area, SOX, Minimum Controls; Ongoing proactive support of many functions and...