Page Personnel, jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska od poziomu początkowego („entry level”) do poziomu starszych specjalistów. Firma jest częścią PageGroup – globalnego lidera w dziedzinie rekrutacji i doradztwie personalnym, obecnego w 34 krajach na 5 kontynentach. Marka Page Personnel na całym świecie jest synonimem profesjonalizmu oraz doskonałej znajomości rynku pracy. Naszym kandydatom oferujemy dostęp do ofert pracy od najbardziej pożądanych światowych pracodawców, profesjonalne doradztwo w karierze oraz wsparcie podczas poszukiwania nowego miejsca pracy.
Więcej informacji oraz intersujących ofert pracy można znaleźć na stronie: www.pagepersonnel.pl
- Obsługa recepcji - odbieranie, przekierowywanie telefonów oraz e-maili- Zarządzanie korespondencją firmy i kontrola nad przepływem dokumentacji - Dbanie o sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie biura i jego wizerunek- Wsparcie organizacyjne pracowników biura (obsługa kalendarzy,...
- Building and sustaining positive business relationship with customers- Processing orders and claims in CRM system- Planning daily shipments schedule in cooperation with Warehouse- Coordination of delivery and returns process- Stock control- Issuing invoices and credit notes- Handling customers'...
- Support Team in planning production activities- Updating technical documentation- Preparation and updating of data for the Production Packaging Department, production planning - Support of Customer Service- Ensure that the materials are delivered on time- Assistance in reports preparation
- kompleksowa obsługa podległych punktów sprzedaży na terenie woj. wielkopolskiego i zachodniopomorskiego,- realizacja ustalonych planów sprzedaży poprzez monitorowanie akcji promocyjnych, zgodności cen, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów i podpisywanie umów współpracy,- sprzedaż...
- Udział w projektach optymalizacji podatkowej, - Weryfikacja dokumentacji VAT,- Udział w sporządzaniu rejestrów i deklaracji VAT dla firm z różnych branż,- Przygotowywanie pism oraz wniosków kierowanych do organów podatkowych,- Stały kontakt z Klientem zagranicznym.
- Zarządzanie budynkami należącymi do firmy - nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz harmonogramem przeglądów technicznych - Prowadzenie projektów mających na celu utrzymanie bezpieczeństwa biura oraz ochrony fizycznej pracowników - Zapewnienie odpowiedniego poziomu funkcjonowania biura...
- Prowadzenie polityki handlowej dla podległej kategorii- Wdrażanie strategii zakupowej dla kategorii BIOMASA - Podejmowanie inicjatyw w celu optymalizacji zakupów biomasy- Utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami biomasy- Tworzenie harmonogramu dostaw - Monitorowanie realizacji...
- Przygotowywanie planów sprzedaży, obejmujących sprzedaż standardową oraz promocyjną- Planowanie sprzedaży nowych produktów- Koordynacja procesu planowania przy współpracy z działami sprzedaży, marketingu oraz operacji - Zarządzanie oraz kontrola zapasów, alokacje produktowe- Wsparcie...
- Samodzielne pozyskiwanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych;- Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie z nimi partnerskich i efektywnych relacji biznesowych;- Poszukiwanie Kandydatów przy użyciu różnorodnych metod oraz dopasowywanie ich oczekiwań i kompetencji do aktualnie...
- Aktywne wsparcie konsultantów w prowadzonych projektach rekrutacyjnych- Wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów: identyfikacja potencjalnych klientów, aktualizacja danych - Zarządzanie relacjami z kandydatami- Przygotowywanie analiz rynku: analiza informacji rynkowych, przygotowywanie...
- Zarządzanie 50 osobowym Działem Obsługi Klienta - Zarządzanie kluczowymi procesami i działaniami- Optymalizacja procesów w obszarze obsługi klienta w zakresie czasu oraz kosztów- Monitorowanie pracy podległego zespołu, analiza wskaźników KPI- Opracowywanie i wdrażanie procesów i...
- Zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru:* Wprowadzanie zamówień do systemu,* Koordynacja obiegu informacji o dostępności produktów,* Procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu...
Page Personnelmazowieckie, Cała Polska
praca stacjonarna
3533 dni
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych na różnych szczeblach struktury sprzedaży, zgodnie z sytuacją rynkową i strategią organizacji,- rozwój i planowanie programów treningowych na stanowiskach handlowych od przedstawiciela handlowego do managera regionu,- coaching i bieżące wsparcie...
- Team management (goal setting, motivation and accountability of tasks) - Realization of sales targets - Reporting the results of the shop, working on KPIs - Taking care of the highest standards of customer service - Customer service and product advice by brand standards - Being a brand ambassador...
- Odpowiedzialność za księgowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych zgodnie z UoR,- Cykliczne i terminowe zamknięcia miesiąca, kwartału, roczne,- Odpowiedzialność za rozliczenia pracownicze, karty kredytowe, zaliczki etc.,- Dokonywanie przelewów bankowych oraz ich księgowanie,- Uzgadnianie...