Specjalista ds. Obsługi Klienta CE
Warszawa
PFPP16589
Nasz Klient, międzynarodowa firma z sektora medycznego, lider w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem poszukuje doświadczonego kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Opis stanowiska / Job description:
- Zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru:
* Wprowadzanie zamówień do systemu,
* Koordynacja obiegu informacji o dostępności produktów,
* Procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji,
* Zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie.
- Bieżące monitorowanie realizacji zamówień i proaktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień w tym wystawianie faktur.
- Prowadzenie i udział w spotkaniach dotyczących obszarów obsługi zamówień w systemie telekonferencyjnym.
- Obsługa reklamacji - przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie, udzielanie informacji zwrotnej Klientom.
- Budowanie relacji z Dystrybutorami.
- Znajomość specyfiki procesów zakupowych/logistycznych Dystrybutorów.
- Budowanie relacji ze wszystkimi działami zaangażowanymi w firmie (Marketing, Supply Chain, Finanse, Transport, pozostałe).
- Aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości.
* Wprowadzanie zamówień do systemu,
* Koordynacja obiegu informacji o dostępności produktów,
* Procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji,
* Zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie.
- Bieżące monitorowanie realizacji zamówień i proaktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień w tym wystawianie faktur.
- Prowadzenie i udział w spotkaniach dotyczących obszarów obsługi zamówień w systemie telekonferencyjnym.
- Obsługa reklamacji - przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie, udzielanie informacji zwrotnej Klientom.
- Budowanie relacji z Dystrybutorami.
- Znajomość specyfiki procesów zakupowych/logistycznych Dystrybutorów.
- Budowanie relacji ze wszystkimi działami zaangażowanymi w firmie (Marketing, Supply Chain, Finanse, Transport, pozostałe).
- Aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego (praca na co dzień w środowisku międzynarodowym) - warunek konieczny
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta (Customer Service lub bezpośrednia praca z klientem) - warunek konieczny
- Doświadczenie w organizacji transportu drogowego
- Mile widziana znajomość Międzynarodowych Reguł Handlu
- Znajomość podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
- Komunikatywność, zorientowanie na klienta
- Umiejętność pracy w zespole
- Zorientowanie na dostarczanie najwyższej jakości usług
- Biegła znajomość języka angielskiego (praca na co dzień w środowisku międzynarodowym) - warunek konieczny
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta (Customer Service lub bezpośrednia praca z klientem) - warunek konieczny
- Doświadczenie w organizacji transportu drogowego
- Mile widziana znajomość Międzynarodowych Reguł Handlu
- Znajomość podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
- Komunikatywność, zorientowanie na klienta
- Umiejętność pracy w zespole
- Zorientowanie na dostarczanie najwyższej jakości usług
Jak aplikować / How to apply: