Page Personnel, jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska od poziomu początkowego („entry level”) do poziomu starszych specjalistów. Firma jest częścią PageGroup – globalnego lidera w dziedzinie rekrutacji i doradztwie personalnym, obecnego w 34 krajach na 5 kontynentach. Marka Page Personnel na całym świecie jest synonimem profesjonalizmu oraz doskonałej znajomości rynku pracy. Naszym kandydatom oferujemy dostęp do ofert pracy od najbardziej pożądanych światowych pracodawców, profesjonalne doradztwo w karierze oraz wsparcie podczas poszukiwania nowego miejsca pracy.
Więcej informacji oraz intersujących ofert pracy można znaleźć na stronie: www.pagepersonnel.pl
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzem Prezesa; Kompleksowe, administracyjne wsparcie Prezesa w codziennych zadaniach; Kontakt z partnerami biznesowymi w niezbędnym zakresie; Przygotowanie bieżącej dokumentacji, zestawień i prezentacji; Planowanie harmonogramu i organizacja spotkań oraz...
Opis stanowiska: Księgowanie rozliczeń podróży służbowych, faktur dostawców oraz dokumentów importowych, Uzgadnianie sald wybranych kont bilansu i rachunku wyników (na podstawie oddzielnej specyfikacji), Działania związane z zamknięciem okresu sprawozdawczego zlecone przez...
Opis stanowiska: Maintain calendars and perform all necessary scheduling; Cooperate with Travel Agent to coordinate travel arrangements and logistics; Draft and prepare various documents and correspondence; Maintain necessary filing systems; Prepare weekly timesheets and expense reports; Interact...
Opis stanowiska: Weryfikacja prawidłowości procesu księgowań, Wsparcie procesu zamknięcia (zawiązywanie rezerw, uzgadnianie kont księgi głównej etc.) Prowadzenie środków trwałych, Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), Aktywny udział w procesie przygotowania sprawozdań...
Opis stanowiska: Planowanie i wykonanie audytu i innych przeglądów w sposób terminowy, jakościowy i zgodny z obowiązującymi procedurami; Przygotowywanie dokumentacji audytowej oraz wstępnej wersji raportu i rekomendacji audytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami; Regularne...
Opis stanowiska: VAT tax data reconciliation for polish entity ( VAT-7 and VAT-EU ), Managing International VAT return filings for few European entities, Interpret and keep up to date with VAT law, regulations and notices and provide training and advice to our colleagues and clients on a range of...
Opis stanowiska: Conducting audits within the company units under supervision of the Financial Controller, Ensuring all procedures and regulatory requirements are met, Preparing audit reports and providing recommendations to the management, Communicating required improvements to the company...
Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B; Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu; Realizacja ambitnych celów sprzedażowych; Bezpośrednie kontakty z partnerami biznesowymi w randze Top Management i członków zarządu międzynarodowych korporacji; Aktywny udział w...
Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B; Realizacja ambitnych celów sprzedażowych; Telefoniczne kontakty z partnerami biznesowymi w randze Top Management i członków zarządu międzynarodowych korporacji; Wielopłaszczyznowe zarządzanie relacjami z klientami firmy;...
Opis stanowiska: Managing the company's car fleet - registration of vehicles, organizing and ensuring documentation, account of expenses, insurance and damage policies; Contacting with car dealers; Organizing office operations and procedures; Cooperating with external providers, office supply...
Opis stanowiska: Przygotowywanie wniosków kredytowych wraz z kompletacją dokumentów; Zarządzanie i przegląd limitów kredytowych wraz z wiekowaniem należności, Przeprowadzanie analiz poziomu zadłużenia oraz współpraca z D&B w zakresie raportów branżowych, Nadzór nad częstotliwością...
Opis stanowiska: Organizing office operations and procedures; Correspondences management; Initiating, contacting, and negotiating with suppliers and business partners; Handling and managing IT services; Monitoring, updating and implementing health and safety policies; Providing administrative...
Opis stanowiska: Prepare pricing analysis and recommendations; Set pricing strategy for regular pricelists and promotional activities; Stimulate demand via pricing tools; Monitor margins against given benchmarks; Participate in marketing projects as analytical support;
Opis stanowiska: Księgowanie faktur zakupu oraz innych dokumentów księgowych, Weryfikacja i analiza księgowań, Terminowe wysyłanie informacji do sprawozdań finansowych oraz przygotowywanie raportów, Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie środków trwałych, Obsługa księgowa rozliczeń...
Opis stanowiska: Support system implementation across multiple site locations; Adjust system functionality to fit business processes and accounting requirements; Ensure proper training of all end users and involvement of business owners; Ensure on time deployment and budget control;