Charakterystyka stanowiska: Oferowane stanowisko dotyczy obszaru doskonalenia procesów. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: udział w pracach zespołu projektowego; monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących aplikacji lub procesu sprzedażowego;...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: współpraca z przedstawicielami Spółek Zagranicznych oraz działami produktowymi, usprawnianie procesu wymiany informacji z centralą; weryfikacja poprawności i spójności danych produktowych; wspieranie procesu...
Zakres obowiązków: Kształtowanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej; Przygotowanie i realizacja kalendarza działań komunikacyjnych sieci; Tworzenie i wdrażanie komunikacji wewnętrznej; Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu skuteczną promocję dynamicznie...
Zakres obowiązków prowadzenie procesu konsolidacji sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF; udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych, w tym w procesie uzgadniania transakcji między spółkami powiązanymi; kalkulacja i księgowanie korekt konsolidacyjnych; przygotowanie skonsolidowanego...
Główne zadania: Kontrola wskaźników efektywności procesów magazynowych w magazynach regionalnych; Projektowanie oraz wdrażanie narzędzi usprawniających pracę magazynów regionalnych; Sporządzanie raportów i analiz wybranych procesów logistycznych; Udział w projektach z obszaru...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za: bezpośrednią współpracę z oddziałami Inter Cars S.A. wdrażanie i monitorowanie przestrzegania polityki sprzedażowej; budowanie i rozwijanie kompetencji zespołu handlowców i sprzedawców; przygotowywanie i przedstawianie angażujących...
Do zakresu zadań specjalisty ds. online marketingu należą: Tworzenie pozytywnego wizerunku marek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Inter Cars SA; Realizację działań marketingowych w ramach strategii komunikacji; Tworzenie rocznych planów komunikacji i ich realizacja, Nadzorowanie...
Jakie będą Twoje zadania i w jakich proporcjach? przygotowanie kompleksowej oferty na organizację spotkań wg. zamówienia klienta | 20% kompleksowa realizacja zaplanowanych eventów | 20% budżetowanie i rozliczane powierzonych projektów | 20% procesowanie dokumentów księgowych i prawnych |...
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa Klienta - przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu, koordynowanie procesu reklamacyjnego, reagowanie i rozwiązywanie bieżących problemów Klientów; prowadzenie co miesięcznych rozliczeń z Klientami; tworzenie, przetwarzanie dokumentacji...
Na tym stanowisku: Współpracujesz i wspierasz naszych obecnych partnerów i Klientów biznesowych; Aktywne pozyskujesz nowych Klientów oraz budujesz swoją bazę; Zajmujesz się obsługą klienta w zakresie sprzedaży usług flotowych ; Przygotowujesz i negocjujesz oferty handlowe; Dbasz o...
Twoje zadania: Kim jest Product Manager w naszym segmencie Off Road? To osoba, która prowadzi analizę rynkową cen oraz monitoruje działania konkurencji. Pozwala jej to na efektywne kompletowanie i rozwój oferty towarowej. Podejmowane kroki przekładają się na realizację celów zakupowych...
Zakres obowiązków: Obsługa zwrotów ze sklepów internetowych z rynku zachodniego (zwroty zapłat, wystawianie dokumentów korygujących sprzedaż) Rejestrowanie i obsługa zgłoszonych reklamacji; Tłumaczenie decyzji reklamacyjnych i korespondencja z klientami (j.niemiecki) Rozwiązywanie...
Do zakresu zadań specjalisty ds. online marketingu należą: planowanie i realizacja kampanii online marketingowych dla niemieckojęzycznego sklepu internetowego; praca nad contentem niemieckojęzycznym; przygotowywanie nowych kreacji reklamowych we współpracy z grafikiem; współtworzenie...
Główne zadania: Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska głównie z obszaru IT (m.in. developerzy, architekci, analitycy) ale także do obszarów takich jak np.marketing, administracja czy sprzedaż; Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych, portali o...