Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej?
Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat?
Wejdź na www.intercars.eu
Do obszaru zarządzania produktem poszukujemy Kandydatów pełnych zainteresowania i pasji do motoryzacji, z umiejętnością analitycznego myślenia. Jesteś taką osobą? Aplikuj na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:
- Analizę rynkową cen konkurencji
- Współpracę z siecią dystrybucji Inter Cars
- Usprawnianie procesów zakupowych
- Rozwój oferty towarowej
- Realizację celów zakupowych oraz samodzielny kontakt z dostawcami
- Optymalizację zapasu magazynowego w podległym asortymencie
- Pracę w programach MS Office, Microsoft Teams, Safo i inne
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Znasz j. angielski zarówno w mowie, jak i piśmie umożliwiający słowną, jak również pisemną komunikację z dostawcami
- Analityczne myślenie, pojęcia VATu, narzuty czy marży nie są Ci obce
- Działanie na dużych plikach typu Excel nie sprawia Ci problemów
- Zainteresowanie motoryzacją oraz budową pojazdów mechanicznych będzie dużym atutem
Co proponujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Motywujące wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
- Miejsce pracy - centrala Inter Cars Cząstków Mazowiecki
- Przyjazny zespół współpracowników tworzących rodzinną atmosferę
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Benefity pozapłacowe na preferencyjnych warunkach
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe oraz dostęp do platformy e-learningowej
- Nowoczesne narzędzia do pracy
- Hybrydowy tryb pracy po okresie wdrożeniowym
- Miejsce postojowe tuż przy miejscu pracy
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia