Dzień dobry,
Jesteśmy firmą z branży motoryzacyjnej. Obecnie największym dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej.
Poszukujemy nowego pracownika do Zespołu Doskonalenia Procesów. Chętnie nawiążemy współpracę z absolwentami kierunku - Zarządzanie Projektami (lub pokrewne) oraz z osobami, które mają inne doświadczenie zawodowe, ale mają zainteresowania w obszarze realizacji projektów biznesowych. Zatem jeśli masz wiedzę teoretyczną, którą chcesz zweryfikować w praktyce i chęć do zdobywania nowych umiejętności to aplikuj jeszcze dziś.
Do objęcia jest stanowisko:
Zakres obowiązków:
Osoba w tej roli, na początkowym etapie pracy ściśle współpracuje z Koordynatorem Projektów Biznesowych, który będzie jej przełożonym i zaproponuje jej zadania z zakresu wdrażania nowego procesu sprzedażowego np.
- monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących procesu sprzedażowego lub aplikacji sprzedażowej
- przygotowywanie dokumentacji projektowej, raportów i zestawień
- testowanie zmian w aplikacji i przygotowanie odpowiednich instrukcji
- proponowanie usprawnień w wytwarzanym oprogramowaniu
- współpraca z działem IT, w zakresie zgłoszenia błędów i awarii
- udział w spotkaniach projektowych (zespół międzynarodowy)
Twoje zadania i odpowiedzialność będą wzrastały w miarę pozyskiwania niezbędnej wiedzy i umiejętności, tak, aby docelowo stać się samodzielnym pracownikiem. Tym samym zmieniać się będzie Twoje stanowisko (zgodnie z obowiązującą w naszej firmie Mapą Kariery).
Do aplikowania zapraszamy osoby, które:
- swobodnie posługują się j. angielskim w mowie i piśmie (min.B2)
- znają podstawowe narzędzia, metody i techniki zarządzania projektami na każdym etapie
- potrafią wykorzystywać narzędzia informatyczne wspomagające proces zarządzania projektami do analizowania, oceniania i planowania
- posiadają ogólną wiedzę IT i dobrze czują się we wsparciu działań z obszaru aplikacji i testowania
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełen etat)
- benefity pozapłacowe oraz ZFŚS
- możliwość skorzystania z jasno określonej ścieżki zawodowej
- udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- dofinansowanie do nauki j. angielskiego
- pracę stacjonarną w naszym biurze, które mieści się przy ul. Widok 5, Bielsko-Biała
- (w przyszłości możliwość pracy hybrydowej)
- pracę w wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii
Informacje dodatkowe:
- jeśli nie masz CV to przygotuj proszę notkę/wiadomość, w której przedstawisz siebie, swój zakres wiedzy i zainteresowań oraz pierwszych doświadczeń zawodowych.
- nasz proces rekrutacyjny składa się z krótkiej rozmowy telefonicznej i spotkania online.
Porozmawiajmy o możliwościach współpracy !
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia