naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac z dowolnych rodzajów umów; naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy; sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, GUS, E – Pfron; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; ewidencja...
obsługa sekretariatu (wysyłanie i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych) tłumaczenie tekstów i prowadzenie korespondencji w języku angielskim, rosyjskim; nadzór nad...
obsługa sekretariatu (wysyłanie i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych) tłumaczenie tekstów i prowadzenie korespondencji w języku rosyjskim; nadzór nad dokumentami...
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i finansowymi; kontrola terminów zapłat i nadzór nad płatnościami; prowadzenie rozrachunków firmy; przygotowywanie sprawozdań do GUS, sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej VAT, CIT...
organizacja i prowadzenie pełnej księgowości Firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości; nadzór nad podległym zespołem; sporządzanie sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), przygotowanie raportów księgowych; bieżąca współpraca z zewnętrznymi instytucjami (bankami, urzędami...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za: za efektywny rozwój eksportu i ekspansję firmy na rynki zagraniczne a w szczególności rynki wschodnie; prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami oraz podejmowanie bieżących działań...
przygotowanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń z dowolnych rodzajów umów; sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, GUS; kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz zleceń i dzieł; nadzór nad...
sporządzanie doraźnych analiz na potrzeby Zarządu i ich prezentacja - ad hoc badanie rentowności poszczególnych obszarów działalności firmy monitoring płynności finansowej przygotowywanie budżetu i miesięcznych prognoz, analiza odchyleń i przedstawianie metod naprawczych pomoc w...
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i finansowymi, kontrola terminów zapłat i nadzór nad płatnościami, rozliczanie zaliczek pracowniczych i delegacji, rozliczanie kasy gotówkowej PLN, USD, EUR, przygotowywanie sprawozdań do GUS, sporządzanie...
Obsługa sekretariatu (wysyłanie i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych) Nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów Organizacja spotkań...
obsługa sekretariatu (wysyłanie i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych) nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów; organizacja spotkań służbowych
odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjno - organizacyjnych; współpraca z Kancelarią prawną, Sądami, Urzędami i innymi instytucjami; obsługa sekretariatu; monitorowanie płatności; ustalanie priorytetów oraz zarządzanie projektami wymagającymi przestrzegania terminów;...
przygotowanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń z dowolnych rodzajów umów; sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, GUS; kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę; nadzór nad aktami osobowymi;...
Osoba ta będzie odpowiedzialna za pomoc w obsłudze księgowej firmy. Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych i sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów pod kierunkiem głównego księgowego, komplementowanie dokumentów księgowych, rozliczanie faktur,...
organizacja i prowadzenie rachunkowości Firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad podległym zespołem, sporządzanie sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), przygotowanie raportów księgowych, efektywne gospodarowanie środkami finansowymi zgodnie z obowiązującymi...