Do obowiązków samodzielnego księgowego będzie należało: prowadzenie pełnej księgowości, organizacja pracy działu księgowości, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych. optymalizacja procesów księgowych i podatkowych, zarządzanie...
wsparcie administracyjne Dyrektora Finansowego, pomoc w przygotowywaniu raportów, prezentacji oraz sprawozdań finansowych, wsparcie w prowadzeniu analiz, udział w realizacji strategii finansowej firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji, udział w bieżących projektach,...
Do obowiązków samodzielnego księgowego będzie należało: Prowadzenie pełnej księgowości, Organizacja pracy działu księgowości, Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych. Samodzielny Księgowy będzie odpowiedzialny za: Optymalizację...
organizacja i prowadzenie rachunkowości Firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad podległym zespołem, sporządzanie sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), przygotowanie raportów księgowych, efektywne gospodarowanie środkami finansowymi zgodnie z obowiązującymi...
ewidencja obrotu magazynowego sporządzanie zestawień, raportów struktury sprzedaży fakturowanie ewidencja korespondencji handlowej obsługa zamówień nadzór nad dokumentami i koordynowanie obiegu dokumentów (faktury, wz,pz,oraz inne dokumenty handlowe) wspieranie pracy działu handlowego w firmie
ewidencja obrotu magazynowego sporządzanie zestawień, raportów struktury sprzedaży fakturowanie ewidencja korespondencji handlowej obsługa zamówień nadzór nad dokumentami i koordynowanie obiegu dokumentów (faktury, wz,pz,oraz inne dokumenty handlowe) wspieranie pracy działu handlowego w firmie
Do obowiązków Zastępcy Głównego Księgowego będzie należało: prowadzenie pełnej księgowości, zarządzanie i organizacja pracy działu księgowości, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych. Zastępca Głównego Księgowego będzie...
obsługa sekretariatu (wysyłane i odbiór poczty w tym poczty mailowej, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych), nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów;...
prowadzenie pełnej księgowości; zarządzanie i organizacja pracy działu księgowości; nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych; sporządzanie sprawozdań finansowych; odpowiedzialność za optymalizację procesów księgowych i podatkowych; zarządzanie płynnością finansową...
sporządzanie tłumaczeń, w tym tłumaczeń technicznych (ustnie i pisemnie), logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, itp. koordynacja obiegu dokumentów, odbieranie i wysyłanie poczty mailowej w języku włoskim,...
dekretacja i wprowadzenie do systemu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza i uzgadnianie kont księgowych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
obsługa sekretariatu (wysyłanie i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych) tłumaczenie tekstów, korespondencji z języka angielskiego na polski i odwrotnie; nadzór nad...