Ogłoszenie numer: 388887, z dnia 2014-02-18
Firma ABG Sp. z o.o. z Katowic poszukuje kandydata na stanowisko
Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- obsługa sekretariatu (wysyłane i odbiór poczty w tym poczty mailowej, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych),
- nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów
- przygotowanie zestawień, sprawozdań, itp.
- organizacja i obsługa spotkań służbowych, organizacja podróży służbowych
- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, znajomość języka rosyjskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów
- bardzo dobra znajomość edytora tekstów MS Word oraz pozostałych aplikacji MS Office
- umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu – dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność i skrupulatność, wysoka kultura osobista
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (1-2 lata)
- szukamy osób: komunikatywnych, energicznych w działaniu, odpornych na stres
- gotowość do wyjazdów służbowych
- aktywne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.