#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2650 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Kierownik Zespołu

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2659 dni
    zarządzanie i skuteczne nadzorowanie pracy podległego zespołu; odpowiedzialność za realizację zdefiniowanych celów biznesowych raportowanie do przełożonych; prowadzenie wewnętrznych projektów biznesowych i optymalizacja procesów w celu zwiększenia efektywności; motywowanie Pracowników...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2661 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2661 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości elektronicznej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2675 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2678 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2689 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2693 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Relacyjne, oparte na sondażu potrzeb zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2696 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2710 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2710 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości elektronicznej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2722 dni
    Będąc Naszym Konsultantem: Obsługujesz telefonicznie Klientów firmowych Banku Pekao S.A. #KORPORACJE #BANKOWOŚĆ Pomagasz Klientom w obsłudze Bankowości Internetowej i Mobilnej #HELPDESK Wykonujesz kontakty serwisowe do Klientów #CALL_BACK Realizujesz dyspozycje Klientów #SERWIS Czasami...
  • Konsultant Infolinii Banku Pekao S.A. (język ukraiński lub język rosyjski)

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2722 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. wsparcie techniczne Klientów korzystających z bankowości internetowej; przedstawienie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
  • Konsultant Infolinii Zespołu Obsługi Klientów

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2724 dni
    kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska; obsługa Infolinii; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa zwróconych przesyłek; zapraszanie na eventy i promocje; przeprowadzanie badań...
  • Konsultant Infolinii Banku Pekao S.A. (język ukraiński lub język rosyjski)

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2731 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. wsparcie techniczne Klientów korzystających z bankowości internetowej; przedstawienie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków