#KimJesteśmy? Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy? Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
zarządzanie i skuteczne nadzorowanie pracy podległego zespołu; odpowiedzialność za realizację zdefiniowanych celów biznesowych raportowanie do przełożonych; prowadzenie wewnętrznych projektów biznesowych i optymalizacja procesów w celu zwiększenia efektywności; motywowanie Pracowników...
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Relacyjne, oparte na sondażu potrzeb zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. wsparcie techniczne Klientów korzystających z bankowości internetowej; przedstawienie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska; obsługa Infolinii; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa zwróconych przesyłek; zapraszanie na eventy i promocje; przeprowadzanie badań...
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. wsparcie techniczne Klientów korzystających z bankowości internetowej; przedstawienie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.