Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A, ul. Josepha Conrada 37 Kraków
Co nas wyróżnia?
Mamy najlepszą Infolinię bankową (Złoty Bankier 2017)!
Posiadamy najlepszą Obsługę Klienta w Polsce od 4 lat (Telemarker Roku 2013-2016)!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji usług dostępnych przy rachunku oraz reagowanie na ich potrzeby produktowe.
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Relacyjna komunikacja, dobra dykcja i miły głos
- Chęć rozwoju w bankowości, nawet jeśli to początek Twojej kariery zawodowej to nauczymy Cię bankowości od podstaw
- Entuzjazm i zaangażowanie (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
- Wsparcie relacyjnych Przełożonych :)
- Elastyczność (dogodne godziny pracy, na które masz wpływ) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla największego prywatnego Banku w Polsce)
- Zawsze terminową wypłatę, a za dodatkowe wyniki sprzedażowe dodatkowe, atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które to my płacimy)
- Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
- Preferencyjną ofertę produktów bankowych
- Liczne okazje do integracji
Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:
www.facebook.com/cbbcontactcenter