#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Czym będziesz się zajmować: projektowaniem, implementacją, rozwojem i utrzymaniem aplikacji internetowych opartych o platformę .NET, projektowaniem oraz obsługą baz danych w MS SQL Server, komunikacją z istniejącymi aplikacjami oraz z zewnętrznymi systemami, wykorzystaniem nowoczesnych...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
187 dni
Twój zakres obowiązków: Identyfikacja zagrożeń , analiza danych i raportowanie podejrzanych aktywności, w tym podejrzanych transakcji czy prób dostępu do systemów; Śledzenie standardów branżowych oraz działań konkurencji w celu dostosowania strategii obronnej. Rozpoznawanie nowych...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;