#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
185 dni
Co Cię czeka? Zarządzanie pracą podległego zespołu coachingowego, Monitorowanie pracy Zespołu (kontrola wskaźników, realizacja celów), Miesięczna ocena jakości pracy podległych pracowników, Motywowanie pracowników, Dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, Analiza i...
Planowaniu i przeprowadzaniu audytów wewnętrznych w Spółce, Identyfikowaniu, ocenie, zarządzaniu i kontrolowaniu ryzyka związanego z działalnością Spółki, Podejmowaniu działań konsultacyjno – doradczych wobec komórek organizacyjnych Spółek, Udziale w koordynacji i planowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
247 dni
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Twój zakres obowiązków: budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników call center w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych, produktów i systemów; opracowanie i realizacja wewnętrznych planów szkoleniowych; analiza potrzeb...
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Przeprowadzaniu rozmów telefonicznych z dłużnikami Banku; Negocjowaniu terminu spłaty zaległości; Identyfikacji numerów telefonu do Klientów oraz rachunków problemowych m.in. potencjalne wyłudzenie, śmierć dłużnika; Obsłudze pozostałych Klientów poprzez dostępne kanały kontaktu...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;