- Zarządzanie pracą podległego zespołu coachingowego,
- Monitorowanie pracy Zespołu (kontrola wskaźników, realizacja celów),
- Miesięczna ocena jakości pracy podległych pracowników,
- Motywowanie pracowników,
- Dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników,
- Analiza i raportowanie działalności zespołu,
- Dokładne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań.
- Min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Nastawienie na cel,
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
- Umiejętność przekazywania wiedzy,
- Tworzenie pozytywnych relacji,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, kreatywność,
- Rzetelność, sumienność, systematyczność, odpowiedzialność, lojalność.
- Niesamowitą atmosferę w pracy,
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
- System szkoleń i programów rozwojowych,
- Dofinansowanie do urlopu,
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.