#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Twój zakres obowiązków: budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników call center w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych, produktów i systemów; opracowanie i realizacja wewnętrznych planów szkoleniowych; analiza potrzeb...
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Przeprowadzaniu rozmów telefonicznych z dłużnikami Banku; Negocjowaniu terminu spłaty zaległości; Identyfikacji numerów telefonu do Klientów oraz rachunków problemowych m.in. potencjalne wyłudzenie, śmierć dłużnika; Obsłudze pozostałych Klientów poprzez dostępne kanały kontaktu...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Będziesz odpowiedzialny za: tworzenie, utrzymanie i rozwój aplikacji wspomagających PK; integrację z zewnętrznymi systemami; opracowywanie dokumentacji technicznej; współtworzenie architektury systemów IT;
Będziesz odpowiedzialny za: zbieranie i analiza wymagań biznesowych oraz opracowywanie studiów wykonalności dla nowych rozwiązań informatycznych i zmian istniejących systemów; codzienną współpracę z użytkownikami i developerami, w celu zrozumienia wymagań i uzgadniania nowych...
Będziesz odpowiedzialny za: testowanie oprogramowania w zakresie zgodności z procesami i wymaganiami biznesowymi; weryfikację zgłoszeń błędów produkcyjnych; raportowanie wyników testów; współpracę z zespołem deweloperskim i interesariuszami biznesowymi; tworzenie dokumentów/...
Obsłudze połączeń przychodzących i wychodzących; Bieżącej obsłudze klientów TU – m.in. kalkulacja ofert, aktualizacja danych, monitoring polis, wznowienie polisy; Udzielaniu informacji dotyczących statusu polisy; Obsłudze spraw zgłaszanych przez klientów; Akwizycji klientów;