- budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników call center w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych, produktów i systemów
- opracowanie i realizacja wewnętrznych planów szkoleniowych
- analiza potrzeb szkoleniowych, szkoleń i warsztatów o zróżnicowanej tematyce dla pracowników zajmujących się obsługą klienta banku przez telefon, chat, mail
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych z np. technik sprzedaży, negocjacji, budowania argumentów oraz zbijania obiekcji
- tworzenie bazy wiedzy, prezentacji i innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla pracowników
- monitorowanie postępów pracowników i dostosowywanie działań trenerskich
- indywidualne doradztwo i coaching dla pracowników w celu rozwijania ich umiejętności i maksymalizowania wyników
- analiza wyników pracy call center i identyfikacja obszarów wymagających doskonalenia
- doświadczenie zawodowe w kanale Call Center – trener, specjalista, doradca ( mile widziane)
- umiejętność opowiadania o nowych narzędziach i metodach rozwoju pracownika
- umiejętność przekazywania wiedzy
- umiejętność analitycznego myślenia i przekładania wskaźników na programy i narzędzia szkoleniowe
- odporność na stres i dynamikę pracy w szybko zmieniających się otoczeniu
- znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- komunikatywność, pozytywne nastawienie, proaktywność
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.