Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
- Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki
- Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń
- Przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
- Organizacja czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych
- Administrowanie obiegiem dokumentów ( korespondencja przychodząca/wychodząca, archiwizacja, prowadzenie rejestrów)
- Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych ( m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze)
- Inne zadania zlecone przez Zarząd poprawiające funkcjonowanie biura
Nasze wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
- Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
- Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań
- Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
- Proaktywne podejście do realizacji zadań
- Dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie ( preferowane: prawo, administracja, zarządzanie)
- Prawo jazdy kat. B (czynne) - będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Praca w przyjaznej atmosferze
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Interesujące wyzwania i projekty