Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
OD 4 LAT MAMY NAJLEPSZĄ OBSŁUGĘ KLIENTA W POLSCE!
Jako jedyna firma w kraju od 2012 r. zdobywamy co roku pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie Telemarketer Roku w kategorii Obsługa Klienta!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl / Pekao24
- Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości elektronicznej i mobilnej
- Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
- Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
- Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Chcesz rozwijać się w bankowości, nawet jeżeli jest to początek Twojej kariery zawodowej
- Jesteś osobą komunikatywną i korzystasz z bankowości elektronicznej
- Masz miły głos
- Znasz MS Office
- Jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze 120h lub więcej
- Chcesz osiągać ambitne cele aby tworzyć najlepsze Contact Center w Polsce
- Elastyczność (dogodne godziny pracy, na które masz wpływ) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla największego prywatnego Banku w Polsce)
- Zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe wynagrodzenie w postaci licznych programów motywacyjnych
- Wsparcie doświadczonych Pracowników - Konsultantów, Managerów oraz Trenerów w realizacji codziennych zadań
- Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
- Preferencyjną ofertę produktów bankowych
- Liczne okazje do integracji (Czerwcowy wyjazd integracyjny, Andrzejki, Mikołajki itp.) oraz możliwość uczestnictwa w licznych eventach firmowych m.in.: Olimpiada sportowa
Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:
www.facebook.com/cbbcontactcenter
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.