#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska obsługa Infolinii partnerów biznesowych; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa przesyłek pocztowych zapraszanie na eventy i promocje;...
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska; obsługa Infolinii; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa zwróconych przesyłek; zapraszanie na eventy i promocje; przeprowadzanie badań...
Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;