#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant telefoniczny Banku Pekao z językiem ukraińskim

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2622 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2623 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2624 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2642 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2652 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2656 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2656 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2672 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Konsultant Infolinii Zespołu Obsługi Klientów

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2672 dni
    kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska obsługa Infolinii partnerów biznesowych; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa przesyłek pocztowych zapraszanie na eventy i promocje;...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2677 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2686 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2697 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Konsultant Infolinii ZOKiS

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2698 dni
    kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska; obsługa Infolinii; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa zwróconych przesyłek; zapraszanie na eventy i promocje; przeprowadzanie badań...
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2701 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2708 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

2

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków