#KimJesteśmy? Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy? Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. celem zachęcania do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. celem zachęcania do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku