#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2428 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2436 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. celem zachęcania do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
  • Konsultant Zespołu Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2439 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Banku Pekao;
  • Konsultant telefoniczny Banku Pekao z językiem ukraińskim

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2440 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2450 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2452 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. celem zachęcania do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta; Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao;
  • Konsultant Zespołu Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2454 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Banku Pekao;
  • Konsultant telefoniczny Banku Pekao z językiem ukraińskim

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2460 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawianie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2461 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2462 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2480 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2490 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2494 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2494 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2510 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków