Centrum Bankowości Bezpośredniej ( CBB ) - spółka Banku Pekao S.A, ul. Josepha Conrada 37 Kraków
Co nas wyróżnia?
Mamy najlepszą Infolinię bankową (Złoty Bankier 2017)!
Posiadamy najlepszą Obsługę Klienta w Polsce od 5 lat (Telemarker Roku 2013-2017)!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/ZOKiS
- kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska
- obsługa Infolinii
- prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy)
- obsługa zwróconych przesyłek
- zapraszanie na eventy i promocje
- przeprowadzanie badań satysfakcji Klientów (Norauto)
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Relacyjna komunikacja, dobra dykcja i miły głos
- Entuzjazm i zaangażowanie
- Dyspozycyjność minimum 120 godzin w miesiącu
- STAWKA: 14-20 PLN za godzinę pracy! Ponadto, dodatkowo liczne programy motywacyjne, które pozwolą Ci otrzymać bardzo ATRAKCYJNE wynagrodzenie
- projekty niesprzedażowe, nastawione na satysfakcję klienta
- elastyczność (dogodne godziny pracy, na które masz wpływ) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia)
- zawsze terminową wypłatę
- praca w zgranym zespole
- luźna atmosfera
- zawsze terminową wypłatę
- konkursy z nagrodami rzeczowymi
- pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji
- preferencyjną ofertę produktów bankowych
- liczne okazje do integracji: wyjazdy i eventy firmowe
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.