Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
(ul. Josepha Conrada 37 Kraków)
Najlepsze Contact Center w Polsce:
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2016 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: Praca.pl / ZOBE / Kraków
Będąc Naszym Konsultantem:
- Obsługujesz telefonicznie Klientów firmowych Banku Pekao S.A. #KORPORACJE #BANKOWOŚĆ
- Pomagasz Klientom w obsłudze Bankowości Internetowej i Mobilnej #HELPDESK
- Wykonujesz kontakty serwisowe do Klientów #CALL_BACK
- Realizujesz dyspozycje Klientów #SERWIS
- Czasami odpowiadasz Klientom na maile #MAILING
„…w Zespole ZOBE nie sprzedajesz Klientom żadnych produktów przez telefon…” #BRAK_SPRZEDAŻY
Od Naszych Konsultantów wymagamy:
- Dobrej obsługi Komputera (MS Office)
- Kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
- Komunikatywności oraz pozytywnej postawy
- Odpowiedzialności i profesjonalizmu w podejściu do pracy (obsługujemy największe firmy w Polsce)
- Umiejętności pracy w zespole i nastawienia na zapewnienie najlepszej obsługi Klienta
„…reszty Cię nauczymy ponieważ zdobywamy nagrody najlepszej obsługi helpdeskowej w Polsce i wiemy jak to robić…” #NAJLEPSZY_HELPDESK_W_POLSCE
Naszym Konsultantom zapewniamy:
- Szkolenia (nie tylko wstępne) za które płacimy
- Indywidualnie dostosowane godziny pracy
- System premiowy, programy motywacyjne, ścieżki rozwoju i awansu (również w ramach Grupy kapitałowej Banku Pekao S.A.)
- Pakiet socjalny (Opieka Medyczna, Karta Multisport, Wyjazdy i liczne imprezy integracyjne)
„…stabilność zatrudnienia oraz rewelacyjni ludzie i miła atmosfera to u nas standard…” #LUBIĘ_SWOJĄ_PRACĘ