Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta – j.polski oraz podstawowy j.niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3847 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne (połączenia przychodzące) wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3862 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie niemieckojęzycznych Klientów z obszaru D-A-CH. Procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie internetowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3862 dni
    Primary job responsibilities Successful candidate will be responsible for supporting Spanish speaking customers – telephone and mail, technical support. First technical line for users of white goods and electronic household devices (ie. TVs, DVDs, washing machines, refrigerators).
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3862 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities Telephone and e-mail customer service; administrative, logistic support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment - for big brand in IT Industry.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. łotewski/latviešu valoda

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3862 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie łotewsko- i rosyjskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rosyjski / Русский язык

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3866 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego (drukarki i laptopy), firmy będącej liderem w branży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3876 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j.polski oraz podstawowy j.niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3879 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne (połączenia przychodzące) wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional - German and English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3882 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities Telephone and e-mail administrative, logistic and technical support in resolving server/network issues to German and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment - for big brand in IT Industry.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. francuski i j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa (Empark Mokotów Business Park)    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3917 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie francusko- i polskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa (Empark Mokotów Business Park)    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3918 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za wsparcie telefoniczne i mailowe czeskojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD lub glukometrów. Pierwsza linia wsparcia technicznego (telefony przychodzące i wychodzące oraz zapytania mailowe).
  • Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3921 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH); Mailowe, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line; Lub telefoniczne i mailowe wsparcie diabetyków - użytkowników glukometrów...
  • Customer Service Professional – English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4364 dni
    Primary job responsibilities Back Office support, contacting Clients in English language via telephone and mail, conducting database. Entry level position for big brand in IT industry (outbound calls) or Technical, telephone and mail support to English and/or Polish users of white and brown goods...
  • Customer Service Professional – German Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4364 dni
    Primary job responsibilities Back Office support, contacting Clients in German language via telephone and mail, conducting database. Entry level position for big brand in IT industry (outbound calls) or Technical, telephone and mail support to German speaking users of white goods/brown goods (Home...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. angielski i j. polski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4495 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie anglo i polskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

9

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa