Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. francuski i j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa (Empark Mokotów Business Park)    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3889 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie francusko- i polskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa (Empark Mokotów Business Park)    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3890 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za wsparcie telefoniczne i mailowe czeskojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD lub glukometrów. Pierwsza linia wsparcia technicznego (telefony przychodzące i wychodzące oraz zapytania mailowe).
  • Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3893 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH); Mailowe, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line; Lub telefoniczne i mailowe wsparcie diabetyków - użytkowników glukometrów...
  • Customer Service Professional – English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4336 dni
    Primary job responsibilities Back Office support, contacting Clients in English language via telephone and mail, conducting database. Entry level position for big brand in IT industry (outbound calls) or Technical, telephone and mail support to English and/or Polish users of white and brown goods...
  • Customer Service Professional – German Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4336 dni
    Primary job responsibilities Back Office support, contacting Clients in German language via telephone and mail, conducting database. Entry level position for big brand in IT industry (outbound calls) or Technical, telephone and mail support to German speaking users of white goods/brown goods (Home...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. angielski i j. polski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4467 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie anglo i polskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta -j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    4467 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczną, telefoniczną obsługę niemieckojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD- pierwsza linia wsparcia technicznego, bądź; procedurowe wsparcie niemieckojęzycznych użytkowników jednej z największych witryn sprzedażowych on-line,...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

8

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa