Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi klienta – j. włoski i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3662 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów włosko- i anglo-języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Program Praktyk

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3662 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie odpowiednich działów wewnętrznych w zakresie bieżących działań (HR- Rekrutacji i Kadr lub Payroll/Administracji/IT/WFM/Szkoleń); Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu firmy; Współpraca z innymi pracownikami działu; Nadzór nad obiegiem dokumentów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. hiszpański

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3663 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za obsługę pierwszej linii wsparcia technicznego hiszpańskojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki, jednego z największych producentów.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3663 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za obsługę pierwszej linii wsparcia technicznego niemieckojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki, jednego z największych producentów.
  • Process Improvement Project Manager

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3663 dni
    Overall responsibility Main role is to represents and encourage a continuous improvement culture within the Orgnisation, will be responsible for: Lean Six Sigma projects that eliminate re-work, provide cost savings, increase revenues and increase client/customer; Advisory for Operations Managers in...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3670 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów francuskojęzycznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki, lub telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie francuskojęzycznych...
  • Customer Service Professional - English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3670 dni
    Summary of primary job responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting English speaking customers – telephone & mail support. First line for users of glucose meters.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3681 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie polskojęzycznych Klientów dużej sieci elektromarketów; Informowanie o dostępności produktów, aktualnych promocjach, warunkach gwarancyjnych; Odbieranie połączeń przychodzących, realizowanie procesu sprzedaży.
  • Receptionist

    SITEL Polska   Warszawa, Poland - Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3683 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Performs general receptionist duties; Greets clients and visitors, gives visitor cards, gives log book and data protection documents for signature and directs to conference room or staff member's office; Receives incoming telephone calls for a department or...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3687 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/AGD/IT oraz urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3694 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie polskojęzycznych Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie o dostępności produktów, aktualnych promocjach, warunkach gwarancyjnych. Odbieranie połączeń przychodzących, realizowanie procesu sprzedaży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki i j. angielski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3696 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne i techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów niemiecko- i anglo-języcznych - użytkowników sprzętu IT lub RTV/AGD znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. hiszpański i j. angielski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3697 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów hiszpańsko- i anglo-języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3704 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Administracyjno/logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT lub techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD
  • Specjalista ds. Obsługi klienta - j. włoski i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3704 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów włosko- i anglo- języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

9

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa