Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Receptionist

    SITEL Polska   Warszawa, Poland - Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3644 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Performs general receptionist duties; Greets clients and visitors, gives visitor cards, gives log book and data protection documents for signature and directs to conference room or staff member's office; Receives incoming telephone calls for a department or...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3648 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/AGD/IT oraz urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3655 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie polskojęzycznych Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie o dostępności produktów, aktualnych promocjach, warunkach gwarancyjnych. Odbieranie połączeń przychodzących, realizowanie procesu sprzedaży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki i j. angielski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3657 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne i techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów niemiecko- i anglo-języcznych - użytkowników sprzętu IT lub RTV/AGD znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. hiszpański i j. angielski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3658 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów hiszpańsko- i anglo-języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3665 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Administracyjno/logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT lub techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD
  • Specjalista ds. Obsługi klienta - j. włoski i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3665 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów włosko- i anglo- języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki/Deutsch

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3666 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH); Mailowe i/lub telefoniczne, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. hiszpański i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3693 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów hiszpańsko- i anglo-języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski/French speaker/Français

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3713 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Administracyjno/logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT lub techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki/Deutsch/German

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3714 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Procedurowe, telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników największej witryny aukcyjnej on-line, lub wsparcie administracyjno logistyczne oraz techniczne...
  • Customer Service Specialist – Italian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3722 dni
    Primary job responsibilities Administrative/logistic support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment - for big brand in IT Industry.
  • Team Manager – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3727 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad pracą agentów, zarządzanie treścią konsultacji oraz prowadzenie administracji spraw osobowych zespołu. Szczegółowe obowiązki obejmują min. - Stały monitoring rozmów agentów z klientami; - Coaching i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3733 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. angielski i j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3743 dni
    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie anglo- i polskojęzycznych Klientów (obszar UK i PL). Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD (pierwsza linia wsparcia).
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa